< Tilbake til oversikten

Coops mix 3 for 69,-

lille_trille sa for siden:

Fant akkurat ut at burgerne som coop har i dette tilbudet sitt inneholder 1 kh pr. 100 g. Gode er de også :) :heia: for grillsesongen :D

kennygirl sa for siden:

Takk for tips, da blir det burger på mandag :)

lucifine sa for siden:

Hvilken av dem? Beef burger, bbq burger, sommerburger eller andre burger? Coop har virkelig utvidet sortimentet i år.. :P

OMG. Godt spørsmål. Embalasjen gikk rett i søpla, men det står tydelig på så du får bare lese på pakken. Var ikke svin i iallefall. Mulig det var BBQ typen, men er søren meg ikke helt sikker :o

halkatlala sa for siden:

kult :) dem har en veldig god ost også (reverend) som sikkert er god å skjære i skiver og legge oppå burgerne :sikle:

lucifine sa for siden:

Kult og takk for tips. Skal sjekke på mandag.

Charlott sa for siden:

Ohhh... reverend! :sikle:

Jabba sa for siden:

Må få skryte av burgerene til REMA jeg.....de var skikkelig gode på smak og en slik burger holdt leeeeenge!!!
Det er de som er i 2-pk....tror de heter Beef Burgers! Nydelige og 0 gr karbo

Jabba sa for siden:

Er 3 for 69,- egentlig rimelig???
Synes i grunnen at 69,- for 3 kyllingfileet er ganske dyrt jeg.....

Enig i at det ikke er billig. Var ikke det som var poenget mitt heller :P Blei bare så overraska over at det var så få karber i, og ville dele det med dere andre da :) Har egentlig skygga unna blandingsprodukt bortsett fra kjøttdeig og kyllingkarbonader.

Carisma sa for siden:

Enig med Jabba, Rema sine er MYE bedre! :ja: Coop sine har en ekkel bismak siden de har blandet i krydder.

Insyga sa for siden:

Hvordan har dere fått sånn ticker?
Jeg er helt ny her, og det står bare "enter your pin", skjønner ingenting..

Jeg syntes ikke de hadde ekkel bismak. Synes de var kjempegode, så her snakker vi vel smak og behag :)

Rin sa for siden:

Remas king size-burgere var også veldig gode, synes jeg - og 40 kr er helt ok for 500 gram kjøtt. :cool:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.