Tidl. medlem sa for siden:
Det finnes mange slike på nettet.
Selv liker jeg denne =)
www.scientificpsychic.com/fitness/diet.html
Legg gjerne inn link til andre =)
Det finnes mange slike på nettet.
Selv liker jeg denne =)
www.scientificpsychic.com/fitness/diet.html
Legg gjerne inn link til andre =)
mama67 sa for siden:
La inn målene mine, og fikk dette resultatet:
[CENTER]You are overweight by 4.7 kilograms (10.3 pounds)[/CENTER]
[LEFT]Minimum caloric requirements: 1860 Calories per day
Limit your food intake to 1581 calories per day.
to lose 0.9 Kg per month.
Your diet should contain at least 77 grams of protein per day.
Og jeg har 39,4% kroppsfett!!! Det høres vanvittig mye ut, for ikke å snakke om usunt :(
Det henger jo ikke helt sammen med at jeg bare er 4,7 kg overvektig. Eller er det noe jeg ikke skjønner her?
[/LEFT]
Stine-mor sa for siden:
Hvor lavt bør kroppsfettet være? :flau:
Jeg har kun et par kilo ned til normal bmi og fikk dette resultatet:
Det står ingenting om kaloriinntak, men det gjør det om jeg justerer vekta ned. Hmm.
Det står lengre ned på siden Stine =)
mama; Jeg vet ikke, selv fikk jeg at midjen min var normalvektig, selv om resten var høyt også sto det litt forklaring på det.
Tango sa for siden:
Fikk plutselig se denne, og måtte selvsagt prøve. Det var jo en liten tankevekker at jeg fikk 58,7% kroppfett! :eek: Over halvparten av meg er flesk! :rolleyes:
Bra at jeg har begynt på et nytt og bedre kosthold. Skal holde meg oppdatert på fleskeprosenten heretter. :D :D :D
Timona sa for siden:
Litt morsomt med slike kalkulatorer, så jeg måtte jo prøve :)
Jeg fikk Percent Body Fat: 21.4 %, noen som tilsier at jeg er innenfor Fitness kategorien. Stemmer kanskje ikke helt med virkeligheten, men litt gøy å se det på trykk :rolleyes: (Er normalvektig, men langt ifra noen fitnesskropp for å si det slikt, hehe )
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.