Jeg er nybegynner på dette lavkarbo, gått på det i fire dager nå.. Men igår blei jeg så utrolig kvalm, noe som endte med spying i hele natt. Hvorfor? Er det pga.lavkarboen eller er det noe annet som feiler meg? Kondisjonen min suger også, finnes ikke lenger, sleit meg opp trappene til tredje etasje her jeg bor..
Jeg har gått ned to kg, noe jeg er veldig fornøyd med. Har liten matlyst, men desto et sukkerbehov.
Idag var jeg SÅ dårlig at jeg åt en salat med pasta. Fyfy, I know, men følte virkelig at kroppen mangla noe (altså carbs..)
MEN, jeg gir meg IKKE - skal finne ut av dette her.. SKAL!
Avocado, fett kjøtt slik som nakkekoteletter og fet fisk, medisterdeig (ikke så lett å få tak i på denne tiden av året). Ser du ikke tåler egg så bra, så det utelukker majones, men gode, kaldpressede oljer av raps og oliven i tillegg til kokosolje er bra fettkilder.
Jeg var også dritdårlig første uka, og den åttende dagen vurderte jeg å droppe hele greia. Lå til sengs hele dagen. Vondt i hodet konstant, men nå er det over. Det tok ti dager.
Kjenner ingenting annet enn velbehag og vannvittig ekkel smak i munnen :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.