< Tilbake til oversikten

Hva nå?

halkatlala sa for siden:

da har jeg visst nådd målet mitt. frra 77 kg til 52 på under et år. jeg er 159 høy og har spinkel benbygning. armene og bena er som pipestilker og rompe har jeg omtrent ikke og dobbelhaka er borte:D MEN det største problemet mitt var magen og den er der fortsatt. ikke så stor som før, men det er masse fett på den som jeg ikke vil ha. jeg svømmer et par ganger i uken og går eller sykler to-tre turer om dagen med hunden min, men trener ikke noe utover dette. noen som har forslag til hva jeg kan gjøre nå?

ThereseA sa for siden:

Jeg ville bare fortsatt og trene jeg... Selv om du ikke går noe mer ned i vekt, kan det fettet som er på kroppen omfordele seg. Ta det med ro og kos deg med at du er ferdig med nedgangen :)

halkatlala sa for siden:

ja, jeg får vel fortsette som før en stund til. jeg skulle jo egentlig begynne med rotgrønnsaker og litt frukt og fedonbrød ved nådd mål. men sikkert likegreit å vente litt til med det. trives godt med å være i ketose og har faktisk hatt litt kalde føtter med tanke på å ikke være det mer:rolleyes: kan det være at det hjelper med situps eller er det totalt ut:confused:

ThereseA sa for siden:

Om du trives i ketose ser jeg ingen grunn til å skulle øke med karbene.... Du kan jo prøve med situps, men dette i seg selv gir ikke tap i fettmasse, de øker bare musklene under fettet.

Fredrikke07 sa for siden:

Prøv å tren styrke:)! Pilates og helkropps styrketrening. Ikke noe avanserte greier med laange økter, Styrketrening 3 dager i uken, kardio (f.eks. spinnig eller gå en 40 min tur, svømming) 1-2 dager i uken, pluss spise rett i forhold til aktivitet:). Vet en del ikke har mistet kilo på magen med for mye kardio-trening og styrke, om det er reelt eller tilfeldig vet ikke jeg. men forbrenningen kommer seg veldig hos meg ved styrketrening med blant annet knebøy, utfall, markløft, som er store muskelgrupper. Definerer og strammer opp.

Det har jeg fått erfare at virker på meg:).

Jeg får heller ikke noe utbytte av vanlige sit-ups,men pilates og crunch gir raske resultater (både på (forebygge) ryggsmerter og at det former magen fint.)

LibraGirl sa for siden:

Wow:eek: du har jo vært sykt flink:heia:
Leste om figurforming, bailine for noen uker
siden, kansje det kunne vært noe?

halkatlala sa for siden:

takk:snill: jeg skal lese litt om det og se om det kan være noe å prøve :)

j88 sa for siden:

Jeg ville trent mere styrke, om du søker på nettet kan du finne mange enkle program man kan gjøre hjemme, men som også gir en bra effekt.

Perleblomsten sa for siden:

Pilates, beste treningen for å stramme opp:)

MissX sa for siden:

Jeg sverger til Pilates med ball. Man får bedre holdning og det strammer opp utrolig bra! Lykke til da:)

halkatlala sa for siden:

tusen takk alle sammen :)

Shooterr sa for siden:

Definitivt styrketrening. Tipper du blir mer fornøyd over kroppsformen hvis du får litt mer muskler på armer, skuldre, bein og rompe. Du vil da få høyere forbrenning og vips så er magefettet enten borte eller ikke like påfallende lenger.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.