fremtid sa for siden:
Når dere veier dere, veier dere da på morgenen..Vekten min fra i dag morges er lavere enn nå på kvelden....liker ikke..
fremtid sa for siden:
Når dere veier dere, veier dere da på morgenen..Vekten min fra i dag morges er lavere enn nå på kvelden....liker ikke..
Charlott sa for siden:
Helt normalt for meg i allefall.... ;) Veier meg alltid om morningen, etter do-besøket.
Hva er det du ikke liker?
littleme sa for siden:
Vanlig å være lettest om morran, egentlig. Ingen ting å være bekymret for.
Antoinette6 sa for siden:
ALLTID om morgenen, ETTER toalettbesøk og FØR vanninntak !
Photobscura sa for siden:
Det er da vel helt naturlig. På kvelden har du jo spist og drukket gjennom hele dagen! Om du ikke liker det, så er det bare å slutte å veie seg på kvelden!
monja sa for siden:
Veier alltid på morgenen. Jeg er som alle andre her tyngre på kvelden. Det er helt normalt.
marionilona sa for siden:
Alltid på morgenen, ETTER dobesøk, og FØR dusjing... På kvelden er man full av væske og mat, kroppen er hoven, så veiing blir definitivt lagt til morgenen.
fremtid sa for siden:
Jeg likte ikke at vekta visste 1 kg mer nå på kvelden enn i dag tidlig...Så da regner jeg med at det er morgen vekta som teller..
Men da slutter jeg å veie meg på kvelden...Bare morgen...:)
sistegang sa for siden:
Vekta mi variere fra 1,5 - 2 kg fra en kveld til neste morgen.
Jabba sa for siden:
Jeg veier meg hver morgen etter dobesøk og før jeg dusjer.....
Charlott sa for siden:
Om vekta og variasjoner stresser deg, kan det være veldig greit å legge vekk vekta en stund, i allefall bare veie deg en gang i uka.
Stress er noe av det som virkelig kan stoppe nedgangen vet du :)
ThereseA sa for siden:
Jeg veier meg både morgen og kveld, det kan variere med opptil 2 kg og om du ikke er klar over det kan det komme som et sjokk.
En annen ting er at kroppen din forandrer seg jo hele tiden, hvor du er i syklusen din, mye salt i maten, vin osv...
Masse som kan virke inn på vekta :ja:
Nnem sa for siden:
Om morgenen. Vanligvis etter dobesøk, men noen ganger før bare for moroskyld.
Camomilla sa for siden:
Hvis jeg tråkker på vekta om kvelden veier jeg alltid minst en kg mer enn om morgenen. Det varierer litt hvor ofte jeg veier meg, men det er stort sett 4-5 dager i uka. Lørdag er veiedagen og det er den eneste dagen som "teller", da oppdaterer jeg tickeren min og journalen. Vekta varierer ganske mye gjennom en hel dag, og ganske mye gjennom en hel uke, derfor er det godt å ha en fast dag og forholde seg til. Da ser jeg mye tydeligere de store linjene, og trenger ikke å ha en dårlig dag for det om vekta ikke var så grei en morgen :o Har måttet oppdatere tickeren negativt etpar ganger, men det har oftest sammenheng med syklus. Og sånn er det jo med oss damer, enkelte uker i mnd veier vi mer enn andre, men det er jo bare vann og ikke noe å bry seg om :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.