Jeg er snart ferdig slanket, har spist ketont i snart 2,5 år. Kjenner jeg er litt "redd" for å gå over på vedlikehold i tilfelle ting skjærer seg og vekta begynner å øke....
Jeg har spurt om dette en gang før, men det begynner å bli en stund siden - så derfor spør jeg igjen....ting kan jo ha skjedd....
Hvordan går det med dere som er på vedlikehold?Hvor lenge er det siden du var ferdig slanket? Er det vanskelig å holde seg til dette kostholdet når dere sannsynligvis spiser mer karber? Går dere opp i vekt eller klarer dere å holde dere på så noenlunde samme vekt?
( Er klar over at jeg mest sannsynligvis vil øke et par kilo i vannvekt etter omlegginga....)
jeg har også gått ned det jeg skal og lurer på det samme som deg. jeg har begynt med litt gulrot, men ikke så mye at jeg går ut av ketose.planen min har hele tiden vært å spise frukt og alt av grønnsaker i sommerferien, men begynner å få kalde føtter så vi får se :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.