< Tilbake til oversikten

Lavt blodsukker?

miniogmy sa for siden:

jeg har et skikkelig ubehag i kroppen nå, akkurat som om hjertet og blodtrykket tuller, og det suser i topplokket.. er dette noe jeg skal overse, for ifølge ketosestixene har jeg fullt utslag.. det var hvertfall det igår kveld.. har ikke testet idag, men har spist eggerøre til frokosten for 1,5 time siden.. er jeg på veg inn i ketose, eller er dette sånn jeg blir gående resten av tiden jeg går på ekstrem lavkarbo... ? :eek:

mrs kishty sa for siden:

Vet ikke hva jeg skal si, men Håper du blir bedre snart. Om det ikke gir seg så ville jeg ringt lege.

kamp sa for siden:

Har du vert i ketose før?

Det er vanligmmed litt ubehag i begynnelsen.

miniogmy sa for siden:

jeg vet ikke, har ikke anelse om jeg er i ketose, men jeg får fullt utslag på ketostixen hvertfall.. dette mange timer etter måltidet :-)

Edla sa for siden:

Utslag er utslag og da er du i ketose. Jeg følte meg også helt tett i topplokket i begynnelsen og hvis jeg tuller for mye med karboene og går inn og ut av ketose så blir jeg helt rar i hele kroppen.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.