< Tilbake til oversikten

Billig kokosolje på iherb

Engledans sa for siden:

Det er 30% avslag på den store grønne kokosoljen, og med lav dollar ble det 107 kr (omtrent) for en slik en slik en, da jeg bestilte i går.:D

lucifine sa for siden:

Den grønne? Er det den som smaker kokos?

kamp sa for siden:

Det har vert 30% lenge ;) prisen blir nesten den samme som for to små så jeg bestiller alltid to stk på 0,5 kg. Mye lettere størrelse!

Engledans sa for siden:

Visste ikke det jeg. er sjelden innom iherb, er bare min 3 bestilling, så det er 3 gangen jeg er innom. Syns det er greit medstor, for den lille ble så fort tom.Kjøpte den lille sist for å smake og se om jeg likte den.:)

Det gjorde jeg jo egentlig ikke, men nå har jeg funnet en supergod te til den, indisk chai, så nå er det ikkeno problem å få den i seg.

kamp sa for siden:

De har litt rare tilbud der ;) Noen ganger som fast tilbud andre ganger bare noen dager..

Den lille blir fort tom men er lettere å "håndtere" syns jeg. Og prisen er omtrent identisk så da velger jeg heller to små som et lettere åt a med seg.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.