< Tilbake til oversikten

Mister kg, men ikke cm?

Buck sa for siden:

Jeg måtte snikveie og måle meg i dag, 3 dager før egentlig veiedag. Vekta viser at jeg har gått ned 800 gr. Men da jeg skulle måle meg så er målene akkurat de samme:confused: Skjønner ikke helt hvor jeg har mistet nesten ett kg da siden det er på magen og rompe/lår fettet sitter hos meg.

lille_trille sa for siden:

Heisann.
Hvis du er helt i begynnelsen av opplegget, så kan det nok vere at det er vann. Kroppen kvitter seg nemlig med mye vann den første uka. Senere vil du se at vekta står still, men måla går inn.
Stå på :heia:

Buck sa for siden:

Takk for svar:) Jeg er i min femte uke med ketolyse.

lille_trille sa for siden:

Ja, men da er det nok reint fett som er borte :D 800 g er ganske mye det egentlig. En melkekartong er 1000 g ca :) Greit å sette vekta i perspektiv syns jeg :p
Lykke til videre!!

Dolly sa for siden:

Ha tålmodighet!!

Jeg har holdt på nå i 5 uker og har plutselig gått ned over 8 kg og 2 str i klær

bukser fra 32 til 28

42 til 38 i topper

Men den første uka viste det ikke så mye selv om jeg gikk ned ca 3 kg

Men har aldri stresset med å måle meg da..

Mettek sa for siden:

Du må også huske at de 800 grammene ikke kommer bare fra én plass på kroppen, de kommer fra rundt om hele, og deler man de utover kroppen, så blir det ikke så mye i forhold til kroppsvekten. MEN når du begynner å miste så mye flere uker på rad er det normalt at man begynner å merke at man går inn på cm ;) Lykke til :)

nellie sa for siden:

800 gram synes nok ikke veldig godt på målebåndet, nei:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.