< Tilbake til oversikten

Det går så tregt!

Tone Trall sa for siden:

Startet med Lavkarbo 18 Mai,har gått ned 2 og halvt kg.Det er karnskje bra veit ikke helt,en vanlig dag for meg er .Frokost 2 egg og 3 skiver bacon
lunch 2 rugsprø med 1 egg smør og majones
middag kjøtt/Fisk smør rømme og salat eller kokt grønnsaker,til kvelds 2 rugsprø med salami smør eller brie eller annen ost.Er det noen som kan gi meg noen tilbakemeld :)

TrillTrall sa for siden:

2,5 kg på 13 dager er jo kjempebra! Det er mer enn 1 kg i uka og man anbefaler ikke noen raskere vektnedgang enn det i det lange løp, så både kropp, hud og sinn klarer å henge med.

1 kg i uka gir 50 kg på ett år, tenk på det! :)

monja sa for siden:

Jeg synes du har hatt en fin nedgang jeg. Det er ikke bra å gå ned alt for fort heller :)

Charlott sa for siden:

Synes også det er en knall nedgang!

Hva slags nedgang hadde du forventet på 13 dager da? ;)
Greit å senke forventningene litt og heller nyte alt det gode du kan spise og at sommeren har begynt! :D

Bestemamma sa for siden:

Vær glad du går ned i det hele tatt du,Tone Trall, fins nok av de som ikke går ned i det hele tatt :rolleyes: Mener ikke å være slem eller streng, men det er bare det at det at du faktisk er HELDIG...:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.