Hei! Jeg err ikke ny her, men jeg har startet på lavkarbo for andre gang nå siden 2005. Har ikke mye å ta av, men er misfornøyd med fettprosenten min. Etter en del oppdatering på lesinga, er jeg på ketolysekuren ser jeg, og da jeg veide meg på mandag veide jeg 73,8. Da var jeg tung i kroppen, og hadde spist mye den siste uka , jeg vanligvis ikke gjør. (Måtte psyke meg opp litt med en så dum ting som å spise alt jeg ikke kan spise på en stund, og mindre av senere) Vet at en ikke bør veie deg mer enn en gang i uka, men spente som vi var,(virket kjempebra på meg sist også,) og med vi, da mener jeg jeg og sambo, for ja, jeg fikk han med!!! Hadde jeg gått ned fra 73,8 - 69,8 kg på et døgn!!!!:eek: Og sambo hadde gått ned 3,2 kg!!!
Enten må noen jekke meg ned her, eller så tar jeg imot ros for alle penga!!!:) Veide meg nå i kveld, bare for å dobbeltsjekke(selv om jeg var på vekta hvertfall 5 ganger i morges og gnidde meg i øynene og kløp meg i armen, for jeg har ikke vært på 60-tallet enda etter min 10-måndling ble født) Og da veide jeg 70,2 kg...er dette bra da??:rolleyes::cool::confused:
P.S. Signaturen min er gammel.
Joda, nedgang er nedgang!:D Skjønner vel at dt ikke blir sånn hver uke, og bra er nå det! Da har jeg ganskje kjapt smelta bort...;) 5,4 kg ned nå da, siden mandag!! Sier gjerne hva jeg har spist de siste dagene hvis noen vil vite!
-Tuddeldu!
Heihei
Gratulerer med vekttap
Fortell meg gjerne hva du har spist..jeg begynt på lavkarbo nå på tirsdagen og sliter litt allerede.
Tar gjerne imot til motivasjon og info
Hva man ikke spiser er vel like viktig her. 1g karbohydrater binder nesten 3g vann. Dvs at om man har spist 300g karbohydrater i døgnet før vil man miste nesten 1kg bare på å kutte ned på dette til rundt 20 g :ja:
Da har jeg vært bortreist noen dager, så beklager at jeg ikke har svart! Kort og enkelt, Meny denne uka:
Mandag
Frokost: 2 egg og seks skiver bacon
Lunsj: En porsjon salat med reker, et egg og masjones til. En porsjon salat med roastbiff og remulade til.
Middag: To koteletter med fløtesaus med en boks champignon. Brokkoli- og blomkålstuing. (brokkoli/blomkål most, smør og litt seterrømme oppi. Nyyydelig!)
Kvelds: Hamburgerrygg rullet rundt oste-sticks. 5 stk.
Tirsdag
Frokost: Egg&bacon
Lunsj: Omelett m/ ost&skinke, champignon.
Middag: Kokt Torsk med masse bacon til, blomkål/brokkolistuing.
Kvelds: En hel pakke med Roasbiff og løk, remulade til.
Onsdag
Frokost: Omelett m/ skinke, ost, sopp. Agurk og litt paprika til.
Lunsj/Middag: Stekt kyllingbryst m/ saus og sopp. Blomkål/brokkolistuing.
Kvelds: Ostesticks surret i bacon og stekt i panna. 5 stk.
De siste dagene har jeg til forskjellige måltider spist salat m/ tunfisk, egg og majones, agurk. Salat m/ reker i masjones, agurk og egg.
Jeg driker masse vann, en del kaffe og litt pepsi max nå og da. Tilskudd jeg tar hver dag: Selen, Sink, MagKal(Magnesium og Kalium), Kalsium, Omega3 og Krom.
Nå har jeg riktignok gått litt opp igjen, men jeg er fornøyd med 3 kg ned på en uke! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.