< Tilbake til oversikten

Lett mat for skiftarbeid

Zisco sa for siden:

Noen som har noen forslag til lett mat som metter litt lett uten store mengder for en nattarbeider?

Jeg vil ikke spise så mye på nattskiftene men trenger alltid litt for å holde magen i sjakk så kan jeg heller gå inn for det når jeg våkner utover ettermiddagen igjen.

Forslag noen??

Camomilla sa for siden:

Synes kokte egg er veldig lettvint og mettende. Varmet litt og med meierismør holder det meg gående i timesvis :) Kanskje litt kjedelig i lengden - du kan jo variere med litt porsjonsomeletter (lag eggestand av egg, fløte og gulost, ha i valgfritt fyll og stek i silikonmuffinsformer), veldig kjekke "i farta" :) Tunfisk i olje, makrell i tomat er jo utrolig lettvint og kjapt - med litt løk og majones er det sikkert snadder (er ikke så begeistret for dette selv, men ser mange liker det) :) Kalde kjøttboller med dipp, osteknekk, ost av alle slag egentlig - mye som funker i matpakke :)

Zisco sa for siden:

Gode forslag, tror jeg skal gå for kjøttboller i dag også får jeg ta den egg ideen din i morgen når jeg har bedre tid. Takk skal du ha! :-)
er ikke særlig begeistret for makrell i tomat eller tunfisk for den saks skyld selv så bra du kom med flere forslag! ;)

Charlott sa for siden:

Osteknekkis med pålegg?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.