Jeg har stått lenge på et sted og tenkte å prøve en uke på sånn psmf, bare sånn i det stille, siden det er nokså upop. . ;)Men det kutta jeg ut etter to dager! Jeg holdt på å gå i bakken når jeg var i skogen med hundene og var heeelt tom. Skrubbsulten og skallebank. Kroppen ropte på alle mulige måter at dette vil den ikke ha noe av. Jeg snudde og gikk hjem å stekte den skinnmagre kyllingfileten min i masse smør og tok flere skjeer med seterrømme og sukket fornøyd og mett og våken i sofaen.
Jeg vet at mange får energi og synes det er enkelt å gjøre dette, men det var altså ikke noe for meg.. Må nok finne andre måter å få vekta til å rikke seg på. Men her skal det ihvertfall ikke gå flere dager uten fett. :)
Jeg vil egentlig bare si at det er så fint at man står stille. Eller, det er jo ikke fint at man står stille, men det er så mye bedre enn at man går opp. Det er til å leve med på en måte. Og etter stille kommer ned. Perfekt!
hehe, ja jeg er forsåvidt enig. Men jeg har vært veldig flink i halvannet år og har ti kilo til jeg må gå ned.. og det har stått stille siden jul.. :/ Men jeg tror nok svaret er å trene litt mer.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.