miniogmy sa for siden:
jeg startet igår, og idag testet jeg med stix, og fikk moderat utslag på ketostixen.. hva vil det si? jeg testet nå netopp, så er litt usikker på hva det betyr? :confused:
miniogmy sa for siden:
jeg startet igår, og idag testet jeg med stix, og fikk moderat utslag på ketostixen.. hva vil det si? jeg testet nå netopp, så er litt usikker på hva det betyr? :confused:
arnakristin sa for siden:
Klipp&lim fra Til alle nybegynnere på lavkarbo…
[quote]
Ketosestixen: Utslag er utslag, det finnes ikke grader av ketose, mørk farge kan derimot være en indikasjon på at man drikker for lite vann. For mest korrekt resultat skal man ta testen minst to timer etter siste måltid på kvelden. Dette fordi de aller, aller fleste - lavkarbo kosthold eller ikke vil teste positivt på morningen da det er lenge siden man har spist.
Vi opplever at mange blir hekta på bruken av stiksen, men husk at stiksen sier ingen ting om hva som skjer i kroppen din, kun i urinen. Stiksen er ømfintlige og kan fort bli ubrukbare, i tillegg så er det enkelte som opplever manglende utslag i forbindelse ved mens og/eller eggløsning eller etter en hard treningsøkt.
[/QUOTE]
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.