Ashley sa for siden:
Minsket midjemålet med 5 cm på en uke:eek::D og jeg er normalvektig.
Skalderman er virkelig et geni og vet hva han snakker om! etter desperate forsøk med ketolysekuren i 2 mnd merka jeg like mye som etter en uke på skalderman. helt sykt! min største feil på ketolyse var å ha et for lavt kaloriinntak og for lite fett. og ikke minst småspising av unødvendig sukkerfri mat som tirrer søtsuget. la det forsvinne! ikke oppretthold en tidligere uvane.
ketolyse anbefaler også mer grønnsaker, men å droppe dem er det beste jeg har gjort. skalderman dropper dem også for å gå ned i vekt. tar gjerne bittelitt nå. men spiser nesten som enn mann:p hehe så helt omvendt for ei lita jente. orker ikke mange måltidene til dagen da. gjerne 3. satser på FÅ måltider, MER fett, naturlig mat og et overskudd i kalorier for å starte det såkalte fettforbrennings "bålet".
er så stolt av meg selv at jeg har godkjent å gi kroppen min ordentlig næring. husker tider med kaninfor og lite motivasjon. tidligere var jeg en jente som mildt sagt sultet meg gjennom høykarbo dietter. takk skalderman!:D derfor ville jeg dele motivasjonen min med andre ungjenter som er redd for å spise som urfar og å fråtse i fett. jeg trener styrke som en mann og spiser som enn mann. og ja, jeg er blitt veldig slank:) familie og venner tenker nok i skjul "hun sulter seg". men jeg vet bedre!