kvinne88 sa for siden:
Står helt stille her. gått på lavkarbo i ca 14 dager nå
kvinne88 sa for siden:
Står helt stille her. gått på lavkarbo i ca 14 dager nå
mama67 sa for siden:
Hvor mye skal du ned? Hvor mye veier du og hvor høy er du? Følger du noen spesiell retning innen lavkarbo?
Da jeg gikk på ketolyse, raste kiloene av meg. Nå som jeg ikke lever ketogent, går det veldig sakte, men så har jeg ikke all verdens overvekt heller.
kvinne88 sa for siden:
snakk om mellom 20 og 30 kg
ThereseA sa for siden:
Hvilken kostholdsfilosofi følger du?
kvinne88 sa for siden:
ketolyse
ThereseA sa for siden:
Jeg gikk ned 3 kg de første to ukene på ketolyse, de såkalte vannkg.... etter dette har jeg ikke gått ned mer i vekt denne runden. Jeg er i ketose og veit jeg spiser riktig... Er ikke alle som går ned fort...
Hvor mye har du gått ned til nå da?
Antoinette6 sa for siden:
Du må nok legge ut kostlistene dine om vi skal si noe om dette.
Jeg gikk ned 3,7 kilo første uka på ketolyse.. . . Så går det saktere. . .
kvinne88 sa for siden:
eksempel på dags meny
Frokost 1 egg med ekte maijones og bacon
Lunch en heve paranøtten
middag. Biff strimler, saus med 3,6 % karbs, og tomater
kvelds. 3 bacon strimler, og spekeskinke med seterrømme
Drikker. kaffe og en del vann
Jeg stekter i meieri smør
ThereseA sa for siden:
For meg ser det ut som alt for lite mat.... og jeg ville brukt endel mer fett i maten.
Hvis du vil vite hvordan du ligger ann ville jeg lagt ut alt på diett.no
Ashley sa for siden:
bra svart her therese. jeg gjorde samme feil nemlig å spise for lite. føler du faktiskt må tvinge i deg mat. blir så mett av alt fettet:o
kvinne88 sa for siden:
ER det så enkelt som at det ikke er nok fett og mat. Jaja men da skal jeg klare å ordne
ThereseA sa for siden:
Det er veldigt mange som gjør den enkle feil å spise for lite og bruke for lite fett i maten, da tror kroppen den sulter og tviholder på alt den får i seg.
Det som er viktig er å spise når en er sulten og spise seg mett :)
Opheliia sa for siden:
Jeg ligger på en nedgang alt fra 100 gram til 1,5 kg i uka jeg..så vanskelig å si, det varierer. Men "normalt sett" er det jo best at ting tar litt tid, at kroppen får med seg hva som skjer..så 500 gram i uka er mer enn bra nok.
Jeg startet å gå ned i vekt alt første uka, men som sagt, det går opp og ned. Sist veiedag hadde jeg gått ned 1,5 kg..uka før 100 gram. Kommer vel snart en dag hvor det står stille:o Men skit au! Jeg spiser bra og kroppen har det fint ;)
Nnem sa for siden:
Jeg gikk ned 5,6 kg den første uken og så har det gått i jojo siden. 2-3 utskeiinger og jeg er per i dag -9,5 kg fra start.
Ja, kunne ønske at jeg raste fortover, men i lengden er jeg fornøyd med vekttapet. Kroppen tar seg tid og jeg koser meg med at kroppen har aldri hatt det bedre.
Har fortsatt 40 kg igjen.
Lykke til:)
Mithila sa for siden:
Eg gjekk ned ca fire kilo i starten, og har dei siste månadane kun surra rundt samme kiloen. Forferdeleg kjedeleg, når eg har så mange kilo å ta av. Men prøver å ikkje fokusere så masse på det, og håpar at noko skjer snart! :)
Carisma sa for siden:
Jeg har brukt 6 år på å gå ned 17 kg. Men så viste det seg at kroppen prioriterte å bli frisk fremfor å kaste av kiloene :rolleyes: Så alt i alt har jeg oppnådd mye mer ved det enn jeg hadde om jeg "bare" hadde rast ned.
Trj sa for siden:
Ville spist mer grønnsaker. Tomat (og løk) er det relativt mye karber i, så det har jeg spist begrenset av. Jeg savner brokkoli og blomkål på menyen din. Jeg tror heller ikke du tjener noe på å presse karbotallet for langt ned, prøv å ligge oppunder 15 g pr dag. Lykke til ! :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.