Bøtt sa for siden:
Ja da er det snart sommerferie og det har blitt lite trening den siste mnd:cool:
Så da starter zumba trening :Mandag,onsdag og fredag:ja:det er planen her iallefall:D
Så sleng deg på så strammer vi opp til sommeren:heia:
Bøtt sa for siden:
Ja da er det snart sommerferie og det har blitt lite trening den siste mnd:cool:
Så da starter zumba trening :Mandag,onsdag og fredag:ja:det er planen her iallefall:D
Så sleng deg på så strammer vi opp til sommeren:heia:
Gerd sa for siden:
Jeg er med :heia:
Mandag, onsdag, fredag :ja:
Starter med 20 minutters-økter :D
Bøtt sa for siden:
Gerd sa for siden:
Bøtt sa for siden:
Dagens:20min zumba:heia: etterfulgt av situps og litt kundaliniyoga:)
Gerd sa for siden:
23 minutter Zumba, arms&obliques
Ja, merker det var en stund siden :ja: Arma ble tunge ;)
Men fy søren så herlig å være i gang igjen :heia:
Gerd sa for siden:
Zumba Abs & Legs- 26min. :heia:
Bøtt sa for siden:
:heia:flinke Gerd:)
Jeg har ligget med migrene nå, så jeg må utsette onsdags zumbaen til i morgen:)
Så da tar jeg det igjen:ja:
Gerd sa for siden:
Næmen uff da :klem: God bedring :suss:
Bøtt sa for siden:
20 min zumba cardioparty:heia:ferdig for dagen:heia:
Gerd sa for siden:
:heia:
Jeg har lyst å Zumbaere i dag også jeg ;) Men skal vente til i morra. Ikke bli heeelt revet med slik som sist :lol:
Bøtt sa for siden:
Nei kjenner jo til det:lol:
dollie76 sa for siden:
Trener pilates og zumba hver fredag på det lokale senteret, kjempebra begge deler. (trener i tillegg styrke et par ganger i uka utenom + ei ro-økt (2000m) til slutt i styrke-økten) Og nå som det er sommer kommer jeg til å få med meg iallfall èn time zumba til i uken, kanskje avogtil to! --Men aner meg at dere snakker om hjemme-trening til dvd? Er det mange forskjellige som finnes, at dere ville anbefalt en/en "pakke"?
Zumba er bare så utrolig bra trening, og er kjempefornøyd med at de har det her på treningssenteret i "min" lille by..men kunne vært moro å prøve hjemme også :)
Bollemor sa for siden:
kan jeg bli med her? Blir med mandag,onsdag,fredag og søndag jeg:) jeg har bare den cardioparty:)
Azurami sa for siden:
Elsker zumba...:) Så om det er i orden, så hiver eg meg med på det her...
Tiril77 sa for siden:
Henger meg med.. ;) Her er det zumba hver mandag og torsdag. Og podypump hver tirsdag ;)
Bøtt sa for siden:
Hello:D
Etter å ikke trent så mye i det siste så begynner jeg fra mandag av igjen jeg også:heia:
Lykke til alle sammen:heia:
Azurami sa for siden:
Der var 45 minutter med "Sculp & tone" unnagjort...:stortsmil Pussig, startet med lavkarbo for snart to mnd siden. Har ikke fått trent denne perioden noe serlig pga jeg ikke har følt meg helt pigg.. Dette til tross for at jeg har trent Zumba nesten hver dag i et år.... For noen dager siden gikk jeg over til Ketolyse (og magnesium)... Lenge siden jeg har følt meg så pigg som nå.... Pussig
Bøtt sa for siden:
ZUMBA SCULPT AND TONE 20 MIN
YOGA 35 MIN
:heia:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.