< Tilbake til oversikten

Ned i cm

Skalned25kg sa for siden:

Hva var utgangspunktet deres i vekt og cm? Hvor mye har dere gått ned i kg og vekt?

Utgangspunktet mitt var 103 kg nå på tirsdag, målte meg ikke da.
I dag veier jeg 100 kg og rundt midja er jeg 124 cm :rolleyes:

LibraGirl sa for siden:

Har gått ned ca 8,8kg å 46cm totalt rundt bryst, midje, mage å lår :)

Nnem sa for siden:

Jeg veide meg på torsdag. Var da 135,7 kg start: 145,2 kg 3 januar.
Mage ved start var 135 cm, sist mål av mage for ca 1 mnd siden var 122 cm. Måler rett på navelen.

manebane sa for siden:

Jeg var nesten 85 kilo ved start for en uke siden :)

Har målt meg i går men husker ikke tallene. Og er egentlig ganske grønn på hvor man skal måle hen. Målte midjen (der man liksom har litt innsving), ved navelen og hoftene (der trusa sitter!) og lårene på det tykkeste.
Har virkelig ikke snøring, har aldri målt meg før. Bortsett fra gravidmagen men det var jo fra skrittet og oppover mot navelen. ;)

LibraGirl sa for siden:

Manebane; Mål hvor du vil, det som er clue er å måle på samme
plass hver gang :) Jeg måler overarm, rundt brystene, midja, hofte
å lår :)

Stabukken sa for siden:

Jeg har gått ned ca 12 cm rundt livet siden jeg begynte med lavkarbo i mars, men siste uke har jeg gått opp 2 cm rundt livet!! Har ikke spist noe annet enn før. Venter mens snart men går man da opp i cm?:confused:

Ninisen sa for siden:

Jeg ville nok holdt en knapp på mensen ja. Vanlig å bli litt oppblåst og hoven rett før. Kanskje du skulle måle et sted til? Rundt låret eller armene eller hoftene kanskje, der er du ikke like avhengig av syklus. Tenker jeg da :)

petite fleur sa for siden:

Jeg startet 4 april med 101 cm rundt midja (Jeg måler forøvrig 2 cm over navlen, husker ikke hvor jeg plukket opp det....men har alltid gjort det da), og er nå 91 cm. 10 cm borte, jippi :D Jeg gikk jo på ketolyse i høst også, og da begynte jeg med 111 cm rundt midja og målte 99 cm 7 uker etter. Tok meg et halvt års pause og gikk ut 2 cm, men de har heldigvis gått fort bort igjen da.

Hvor mye vekt jeg har mistet, ser dere på tickeren min. Da jeg gikk på ketolyse i høst, gikk jeg ned 7 kg på 7 uker, fra 98 kg til 91. ;)

Tidl. medlem sa for siden:

Fra 96 til 88 kg. Før jeg startet var jeg nok oppblåst og slik, var 92 cm rundt midjen (der jeg er slankest), nå er jeg litt under 80. En stund siden jeg målte meg, tror jeg var nede i 77 på mitt "slankeste" innenfor denne vekten. Varierer jo fra dag til dag :P

Magen min er dog langt større. Minker raskt rundt midja, men tar lengre tid rundt magen...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.