Jeg var svært uheldig i dag, og klarte å få en fantastisk god fart i en vannsklie i dag. Idet jeg kom i "lande" utfarten så kom jeg så fort at jeg krasjet med høyre beinet i trappen der. beinet ble vridd innover og fikk kutt skade under foten. Ble sendt til akuttmottaket og ble røntget. Fant ikek noe brudd, men jeg har snakket med mange som har hatt røntgen rett etter skaden, og røntgen noen dager etter. Og Første gangen viste ikek noe røntgen brudd, mens andre gangen vard et brudd. Det som bekymrer meg mest her, er om leddbåndet har røket av? Og er sånn at jeg ikke klarer å løfte opp lilletoa, ringetoa og langetoa, for da gjøre det så vondt oppover på høyresiden av rista. Det gjør vondt å gå ved tyngde mot dette området også. Genrelt hoven, Smertefullt og ta i områdene jeg nevnte og like under ankelklumpen. Oppå vrista. Jeg tror ikke jeg ble røntget av vrista kansje, for var ankelen som gjorde vondt når jeg hadde fått skaden, smertene var ikke så ille som nå i vrista.
Du kan ha revet av en muskel. Jeg gjorde det i armen, og det er det vondeste jeg har opplevd ever! La det være i ro en dag eller to, hvis det er muskelen vil du kjenne et dypt hakk når hevelsen gir seg.
Hva gjør jeg om det er dette? Er det noe som går over av seg selv, eller er det noe som må behandles? Hvordan er det i forhold til belastning? kan jeg belaste, eller ikke? Hvor lenge vil dette vare?
Det verste var over på to-tre mnd, men jeg klarte ikke rette armen oppover før tre år etterpå :o
Men det var i en veldig stor muskel, den på baksiden av overarmen.
Ikke noe å gjøre med annet enn å holde i ro fikk jeg beskjed om... Det er omtrent det samme som forstuing, så du kan google det, finner litt info.
Det er laaaaaang og gå, klarer ikek kjøre bil selv, og smertene påvirker konsentrasjonen. Har senebetennelse i armene også, så er veldig begrenset på krykker.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.