< Tilbake til oversikten

Tenk at det finnes et forum for sånne som meg

Spisestue sa for siden:

Ja, tenk. :)

Jeg håper å gå ned ca. 43 kg i løpet av de neste 1-2 årene.
Jeg har veid ca det jeg veier nå de siste 5 årene, de fem årene før lå jeg ca. 10 kg under. Jeg har aldri tenkt på meg selv som normalvektig, men ser i ettertid at jeg i starten av 20-åra var det (er 36 nå). Kiloene har sneket seg på sammen med mann og barn. ;)
Jeg har vært heldig og alltid vært frisk, men nå har jeg begynt å merke diverse plager (knær, ledd etc.) og det har gitt meg en ny type motivasjon.

Starter på Eurodiett i disse dager, jeg liker at det jeg må følges opp av lege/kostholdsveileder. Det gir meg mer tro på at det skal gå denne gangen. I tillegg er det første gang jeg prøver lavkarbo. Jeg har sittet på gjerdet i 10 år (ja, jeg har selvfølgelig lest minst 5 bøker om emnet ;) ).

Jeg har smuglest her i et par uker og all ære til dere. For en gjeng! :D

LibraGirl sa for siden:

Velkommen til åss å lykke til :D

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Velkommen inn! Bruk forumet for det det er verdt, mye informasjon og inspirasjon å hente her inne. Lykke til!

Batillip sa for siden:

Velkommen! Jeg er også ny her! Disse lavkarbogreiene er så fine at jeg tar meg selv i å le hver gang jeg sitter alene i bilen! Det funker! (I alle fall den første uka...)

Zillah sa for siden:

Velkommen hit!

Og gratulerer med at du endeleg bestemte deg :) Det tok ca 5 år frå eg kjøpte meg Fedons første bok til eg gjorde noko med det, for meg også.

lille_trille sa for siden:

Velkommen og lykke til. Det som er så fint "her inne" er at alle heier på alle. Stå på :heia::heia::heia:

Batillip sa for siden:

HELLIGE MOSES! For en nedgang! :blinke:

Jeg er imponert!

halkatlala sa for siden:

velkommen hit og lykke til :)

Charlott sa for siden:

Hjertelig velkommen og lykke til på veien nedover! :D :heia:

mrs kishty sa for siden:

velkommen hit :) Vi kommer nok til å få det kjekt sammen :) Gleder meg til å bli kjent med deg :)

Spisestue sa for siden:

Tusen takk, alle sammen. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.