Eg har dei siste dagane starta dagen med ein kopp kaffi med cocosa i. Etter eg har drukke koppen, får blir eg uvel og får vondt i magen. Kan det rett og slett vere at cocosa er litt hardt for magen så tidleg på dagen? Bør eg ete før eg drikk dette?:confused:
Andre som har opplevd det same?
Ja, for noen kan det være litt tøft å starte dagen med en "fettdrikk" alene, så det kan nok være lurt å spise litt ved siden av/før slik at du slipper det ubehaget:)
Joda, det kan absolutt være en grei måte å få i seg mer fett på.
Hvis du sliter med å få i deg nok fett, finnes det flere tråder her inne om samme tema med mange gode tips. Denne for eksempel:)
Jeg trenger ikke spise først, drikker kaffe og te med cocosa gjennom hele dagen, en teskje i hver kopp. Men det jeg har merka noe til er at hvis jeg glemmer å få i meg mye vann i løpet av dagen, blir jeg uvel og rett og slett kvalm på kvelden. Og dette er jeg sikker på kommer pga mye cocosa og lite vann. har aldri reagert sånn på noe annet. :)
Kan vel også være en tilvenningssak - min frokost er som regel 2 spiseskjeer cocosa og 2 udo's-tabletter, uten at jeg reagerer negativt på det. :cool: Men jeg drikker som regel en liter vann rundt dette "måltidet", også.
Ja, jeg har iallefall merket at mye vann er avgjørende for min kropp. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.