Er det slik at om man har sprukket litt en dag, og spist mye karbo at man skal kutte ned på fettet?
Når jeg kom hjem fra jobb i dag hadde jeg ikke nå lyst til å lage meg mat, så stekte 4 vaffelplater som jeg hadde ferdig røre på :( (vanlig røre, ikke lavkarbo).
Det har ellers vært litt rar dag i dag med sukkerbelastningstest, faste, dårlig form, spist knekkebrød med pålegg på jobb + litt valnøtter og pistasjnøtter.
Jeg får vel egentlig se hvordan det har gått i morgen når jeg veier meg, men det er greit å vite om man skal kutte ned på fett når karbo har blitt økt! :)
med det inntaket i dag så er du nok ute av ketose, men om jeg var deg så hadde jeg latet som ingenting i morgen og spist som på en helt vanlig dag. Uten å redusere fettet og uten noen særs behandling, da havner du nok fort i ketose igjen :) Husk å drikk mye vann da!
Om du skal spise høyere karboinnhold enn 72g hver dag så må du begynne å redusere fettet, men ikke nødvendig for 1 dag.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.