Jeg har lest at noen har en spiseskje cocosa i kaffe/te. Er det en spiseskje smeltet cocosa eller rett fra glasset? Det så likssom så mye ut når jeg tok det rett fra glasset... Tar dere det en eller to ganger om dagen? Noen som har erfaring om at det øker fettforbrenningen?
Cocosa Pure Coconut Oil: Bytt ut din vanlige stekeolje med denne. Den er uten smak og lukt, tåler høyere temperaturer og er ideell til matlaging. Cocosa Extra Virgin Coconut Oil: Er kaldpresset av ferskt kokoskjøtt og har et bredt spekter av vitaminer, mineraler og antioksidanter. Den har en nydelig duft og smak av kokos og er derfor god å innta bar, på brødskiven, i shaker/ smoothies, bakverk, til baking og steking ved lave temperatur - kan også blandes med smør eller annet stekefett. Be gjerne om vårt oppskriftshefte! Terapeutisk dosering: For å maksimere energi, fettforbrenning og immuneffekt bør du innta minimum 3 spiseskjeer per dag, men husk å redusere inntaket av karbohydrater når du øker fettinnaket. Fett og oljer skal bearbeides av leveren, og selv om kokosnøttolje er lettere fordøyelige enn andre fettkilder, kan tålegrensen variere fra person til person. Oppstår svak kvalme, trapp ned på doseringen, og bygg deg heller gradvis opp til anbefalt dosering.
Ja det vet ikke jeg om jeg hadde klart å få i meg....kan nok lett oppstå svak kvalme da ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.