heidia79 sa for siden:
Er det vanlig å få tørr hud når en er i ketose? Jeg er kjempetørr på hendene og i huden, og jeg drikker HVERTFALL 3 liter pr dag!! er dette vanlig??:confused:
heidia79 sa for siden:
Er det vanlig å få tørr hud når en er i ketose? Jeg er kjempetørr på hendene og i huden, og jeg drikker HVERTFALL 3 liter pr dag!! er dette vanlig??:confused:
Gerd sa for siden:
hadde vel en overgangs"fase" med tørr hud, ja...
Men smurte/smører meg godt, og har bedre og mykere hud enn før
:ja:
Antoinette6 sa for siden:
Jjeg har opplevd det motsatte. . .hæler og albuer er mye bedre på dette kostholdet. . .
heidia79 sa for siden:
jeg får smørre smørre og håpe på at det går over:) takketakk for svar!!
Nnem sa for siden:
Hendene er tørre, men føttene er mye bedre enn de var.
Dolsi sa for siden:
Huden min er også veldig tørr for tiden, ser at jeg er så tørr at jeg flasser litt på armene ( Ikke vært solbrent)
kan hende er det kosten som er årasken ja. :confused:
lucifine sa for siden:
Jepp men her bedret det seg etter noen dager med vitaminer..
solsikke123 sa for siden:
Det er vår og en masse pollen å kose seg med...mange får tørr hud av det. Jeg regner med at det er årsaken min.:)
heidia79 sa for siden:
Ja nå har jeg fått pakke fra ketolyse,no i dag så no skal jeg ta noen ketolyse tabletter i tilleg til kosten så får eg håpe det bedrer seg!!:confused::confused:
armene flasser:(
MEN eg får plutselig på meg gifteringen igjen , og det uten problemer!!! Og det bare etter ei uke!!!:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.