< Tilbake til oversikten

Atkins-produkter

mf87 sa for siden:

Jeg leter etter atkins-produkter i Trondheim og Ålesund men finner kun de standard-barene. Selges det ikke shaker og musli eller andre produkter noen plass? Kjipt å måtte bestille på nett hver fang. Av og til trenger man det her og nå:)

Dolsi sa for siden:

De har ganske mange Atkinsprodukter på Spar kjøp og jeg har også sett en del på Helsekostbutikken på City Lade :)

mf87 sa for siden:

Oi, takk!:)

Anos sa for siden:

Spar kjøp faktisk? :eek:
Intressant! Det må sjekkes ut. Tusen takk!

Kitsu sa for siden:

Spar Kjøp i Bergen har barer, ene shaken og mueslien i alle fall. Da har vel kanskje andre butikker tilsvarende?

Anos sa for siden:

Hvilken Spar Kjøp da? Den i Strandgaten?

Kitsu sa for siden:

Yes. Står inni den kroken med vitaminer og div. De har bare de vanlige barene, men de har hatt de på salg et par ganger og er stort sett billigere enn noe annet sted uansett.

Anitamor1212 sa for siden:

Jeg var på Spar Kjøp i dag og oppdaget at de hadde fått mange flere Atkins produkter ja.
Genialt! :) Og jeg som bor bare 5 minutters kjøretur unna.

Kiro sa for siden:

Jeg fant to nye typer barer på Spar kjøp i dag. Chocolate Peanut Caramel og Dark Chocolate crunch. :D

Anos sa for siden:

Har de ingen andre atkinsprodukter enn barer i strandgaten? Tenkte å ta turen innom i helgen!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.