< Tilbake til oversikten

Dagens store glede!

Cherry sa for siden:

Jeg jobber på skole og i dag hadde jeg spising i 4.klasse.

En av jentene sier til han gutten som hadde pasta og pasta og pasta i matpakken sin at alt som begynner på P er usunt, altså pasta, poteter, potetgull og sånn. Jeg bleee så glaaaad at jeg orket ikke si til henne at f.eks Pastinakk nok ikke er så usunt som potet :D

LibraGirl sa for siden:

Så søtt da :)

Edla sa for siden:

veslevoksen, litt morsom kommentar men 4. klassinger er 9-10 år og trenger ikke å väre så opptatt av sundt og usundt syns nå jeg.
Barn trenger for det meste ikke å slanke seg og uansett så er det foreldrenes ansvar når de er så små.

ninagronn sa for siden:

Er ikke sikkert de er så opptatt av kosthold, men de får jo med seg diskusjoner de også, og nå diskuteres det jo LCHF i media både titt og ofte.
Syns det viser at de tenker over det de hører.

Tidl. medlem sa for siden:

Barn trenger ikke lære om slanking, men sunt - usunt er greit å lære barn om! Holde seg frisk og sånn =)

Opheliia sa for siden:

Jeg ser ikke på det hun jenta sa som at hun tenker på slanking...hun bare påpeker det tydelige, at det ikke er sunt. Så lenge det ikke går over til slanking så er det vel helt okei at barn vet hva som er sunt eller ikke.

Men jo, det er viktig å lære dem forskjellen på sunn mat og mat som en skal spise for å gå ned i vekt. De er ikke så dumme..og iallefall ganske kjappe til å starte med unødvendige tanker. Min bror på 8 år sa når han var 6-7 år at han måtte slanke seg:mad: SLANKE SEG??? 6 år???? Jeg skal ikke si at jeg var bedre når jeg var i den alderen, jeg starta med slanking jeg, i 2 klasse........men det viser bare hvor viktig det er å få med seg slike tanker som de lufter i ny og ne.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.