milja sa for siden:
Noen som skal ned 10 kilo "bare"? Hvordan gjorde dere det med ketolyse? Hvor lang tid tok det? Sett gjerne opp hva dere spiste pr dag og hvor mye karber det er. Vil gjerne ha flere svar:)
milja sa for siden:
Noen som skal ned 10 kilo "bare"? Hvordan gjorde dere det med ketolyse? Hvor lang tid tok det? Sett gjerne opp hva dere spiste pr dag og hvor mye karber det er. Vil gjerne ha flere svar:)
Trj sa for siden:
Du kan jo lese journalen min. Ups and downs, men bra til slutt :). Har spist og kost meg, men lite utskeielser og da kun med lavkarboting (vin...)
Lykke til !:D
milja sa for siden:
Tusen takk! Du har vært kjempe flink:) Og skal følge rådene dine.
Er det flere her, vil gjerne ha flere råd. Og gjerne noen som har klart det raskere:D
Trj sa for siden:
Ikke spesielt flink, men ganske konsekvent.:D Farta avhenger jo også litt av utgangspunktet og hvor komfortabelt man vil ha det underveis. :cool:
Nerthus sa for siden:
Det er kroppen din som bestemmer tempoet, ikke antall karbo, fett, protein, trening osv.
Sett deg godt inn i ketolyse, les boka flere ganger, og les godt på forumet spesielt den delen som omhandler ketolyse.
Du sier du skal ned 10 kilo - er du innenfor normalBMI i utgangspunktet kan dette ta lengre tid enn du har tenkt ;)
Det finnes ingen lettvinte løsninger til rask vektnedgang...
milja sa for siden:
Det er helt sant at det ikke er noe lettvint løsning på å gå ned i vekt. Skulle bare ønske det var sånn he he. Jeg har bmi på 27,9 så er litt overvektig. 163cm og vier 74 kg.
Nerthus sa for siden:
Velg lavkarbo som livsstil, smør deg med tålmod så kommer nok resultatene! Spis ren mat med gode fettkilder og masse grønnsaker så blir det bra tilslutt! Husk også at om det går saktere ned rekker hodet og ikke minst huden og følge med på veien ;)
Antoinette6 sa for siden:
Kloke Nertshus !
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.