Dette fikk jeg ropt etter meg, da jeg var innom Sunkost og skulle spørre etter lavkarbo-brød.. " Går du på sånn ketose-diett " ? " Du må ikke gå på sånn diett for lenge..! "
Alt jeg spurte om var om de førte lavkarbo-brød..
Mulig jeg er litt nærtagende. Men ble ganske irritert og forbauset over å bli fortalt hva jeg skal gjøre. Følte meg som ei lita jente som ikke visste hva jeg dreiv på med..:mad:
Gikk til en annen Sunkost, der var de så hyggelige. De hadde også diskutert om å ta inn brødet:D
Sikkert flere her inne som møter motstand i dagliglivet. Er slitsomt å sitte på jobb også, og alle rundt spisebordet skal kommentere hva du spiser. Mens de selv trøkker innpå cola, ris, brød og boller...
Jaja...Måtte bare lufte litt frustrasjon...:p
Skjønner deg godt og har det på samme måte for tiden. Er drittlei av at alle skal mene noe om MITT kosthold og MIN kropp :mad:
Tror folk ser på lavkarbo som noe sektgreier. Min mor lurer på når denne "perioden" min skal være over...
Jeg har sluttet å si noe som helst til noen, jeg spiser MIN mat i det stille så får andre holde seg til sitt eget kosthold og sin egen kropp.
Men når sant skal sies så er det nok en del lavkarbere som oppfører seg litt sekterisk, så enkelte bidrar godt til å underbygge det ryktet...
Flyr helt i taket og dømmer nord og ned om man sier at man gir ungene sine (som er sunne og friske og slanke) frukt og juice og en is en gang iblant. Er noen som ikke skjønner at den "sannheten" som vi forfekter kanskje ikke er det rette, eller nødvendig, for alle andre.
Ja, det er skikkelig irriterende når folk skal fortelle deg hva du skal/bør gjøre,, Beste er vel å lukke ørene og bare holde på med sitt:p...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.