hildejorgensen sa for siden:
Jeg er helt hekta på taco, og det bruker vi å ha på helg her hos oss... hva kan jeg spise istedenfor tacolefse? Noen som har forslag?:confused:
hildejorgensen sa for siden:
Jeg er helt hekta på taco, og det bruker vi å ha på helg her hos oss... hva kan jeg spise istedenfor tacolefse? Noen som har forslag?:confused:
arnakristin sa for siden:
Sjekk ut samletråden med Tex Mex-mat
Charlott sa for siden:
Jeg synes det er godt å bruke hjertesalat :D
Bare å lesse oppi godsakene og gumle i vei ;)
Paris sa for siden:
Jeg bare samler alt på tallerkenen - rikelig med ost og avocado - ;) Syns det smaker heilt greit å spise uten lefse... For oss er fredag taco-dag og jeg koser meg med min versjon ;)
Anyone sa for siden:
Her hadde vi nachos og jeg lagde mine egne chips selv av ost i microen.
Det funka godt. Og tror nok jeg vil bruke det som tilbehør til taco og.
Jeg har aldri brukt så mye av de lefsene.
Odde sa for siden:
Tacolefser fra [url]www.netrition.com[/url] Mama Lupes
Kjempegode
www6.netrition.com/mama_lupes_tortillas_page.html
Odde
Charlott sa for siden:
:ja: :D
Paris sa for siden:
Hvor mye karber er det i dem? Det hadde jo vært supert å kunne bruke disse:o Går det bra med leveringen osv? Aldri hørt om denne nettbutikken jeg.
Bestilt noe annet herfra? Vet dere hva disse er laget av?
Charlott sa for siden:
Mener det er 3 karber pr lefse....
Og om jeg ikke husker riv ruskende galt, vil du finne både serveringsforslag og mer praktisk info i denne tråden :D
Bøtt sa for siden:
Jeg steker opp masse ostechips i ovnen,norvegia.Så lager jeg tacosalat og knekker disse over salaten.Deilig:)Masse rømme på...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.