< Tilbake til oversikten

iherb

heidia79 sa for siden:

Jeg har søkt litt i forumet her og fått med meg at du måbestille under 200 kr for å slippe toll på varene... men er ut i fra dollar(det som er 200 kr i dollar) eller er der 200 nok? Guu så komplisert det hele virker...:o

Timiane sa for siden:

Frakter er utenom de 200 kronene.

lifejack sa for siden:

Her er en link fra toll.no som kanskje kan virke litt oppklarende (i tillegg til svarene du allerede har fått):)

Monagh sa for siden:

Altså, du bestiller finner ut hvor mye de varene du vil ha koster i norske kroner. Dette må ikke overstige 200 kr. Bruk en valutakalkulator som du googler etter på nettet. Frakt skal IKKE regnes inn i de to hundre kronene. Så hvis du ser på ordrebestillingen så vil du da se at prisen på det du har betalt er en sum, og så kommer frakt oppå der igjen. Spiller ingen rolle om sluttsummen er over 200 kr, så lenge det du faktisk har bestilt koster under 200 kr. Pjuh..hehe

heidia79 sa for siden:

:):)TUSEN takk for gode svar!! Nå er iherb pakken min bestilt, jeg gleder meg slik til å få fiberhuskk og diverse i posten slik at jeg kan lage litt mere variert mat:):)

Paris sa for siden:

Hva blir frakt-kostnader for iherb? Og er det trygt å handle der?

Supera sa for siden:

Hvis du sender med international airmail, så blir det 2, 4 eller 6 dollar alt etter hvor tung pakken er og tar ca to uker. DHL koster litt mer, men til gjengjeld får du pakken på døra i løpet av noen få dager. Trygt å handle der. :ja:

gvm82 sa for siden:

Fekk ikkje mindre enn 3 pakkar frå iHerb i dag av postmannen! Ca ei veke etter at eg bestillte! Er jysla imponert over farta over dammen :D Godt pakka inn var det og :) Eg er no ivertfall fornøgd, og kjem nok til å bestille meir etter kvart. Sitt no med ein sjokolade derifrå (ikkje den beste lunsjen, menmen) og storkosar meg :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.