Jeg lurer på å kjøpe Nutid fra Ikea, vår ovn kneler og vi behøver ny.
Har du denne ovnen? Er du fornøyd?
Hva synes du om pyrolysefunksjonen?
Noe du misliker ved ovnen?
Er det bare timer på den, eller er det klokke også, i det elektroniske displayet?
(dette klarte ikke Ikeapersonalet å finne ut av da jeg var og så på den i dag, har veldig lyst på å ha vanlig digital klokkefunksjon også i displayet..)
Jo, jeg så det, men de kaller det bare tidsur i produktbeskrivelsen, og på grunn av hvordan de skrev det, trodde ikeapersonalet kanskje det bare var timer, men var usikre..
På min mobil er det som heter tidsur nedtelling/timer..kan jo hende det er 11min og 30 sek igjen på timeren akkurat på bildet..
Men i alle fall - nå leste jeg akkurat en hel del negativt om den nutidovnen, googlet og fant endel linker:(
Leste en glimrende brukeranmeldelse i går, og ble så keen, dro ut og så på den i dag, og den er jo veldig pen osv men sier meg jo lite å se på en kald, utilkoblet ovn..nå leser jeg om mange ulike problemer..støyende vifte, ujevnt stekeresultat osv. Æsj, da får det heller være. Ujevnt stekeresultat har vi jo nok av her i huset som det er, med den eldgamle komfyren vi har nå..
Sitter og kikker på stekeovner med pyrolyse på nett nå, og ser at mange i alle fall er fornøyde med Siemens sine pyrolyseovner.
Har du pyrolyseovn? Er du fornøyd? Mindre fornøyd?
Hva bør jeg se spesielt etter?
Ønsker meg altså modellanbefalinger og evt andre råd. Anyone?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.