< Tilbake til oversikten

Type kokosolje?

annor sa for siden:

Jeg fant et 500ml glass med kokosolje på innvandrerbutikken av merket Pride til ca 29kr. Det står 100%pure oil på, men ingen annen innholdsfortegnelse. Har sjekket hjemmesiden til leverandøren westmill.co.uk, men lite info der og. Noen som vet om denne kan erstatte Cocosaen, eller er det for godt til å være sant?:o

Timiane sa for siden:

Det er nok litt for godt til å være sant...Det er sikkert 100% ren olje, men står det ikke at det er ekstra virgin så må du regne med at den er rafinert.
Jeg legger ved en link på hva jeg bruker;www.iherb.com/Jarrow-Formulas-Coconut-Oil-Extra-Virgin-16-oz-454-g/2505?at=0

Lissi80 sa for siden:

Jeg bruker også den snopsy linker til fra Iherb..veldig fornøyd med den :)

kamp sa for siden:

Jeg bruker Jarrows fra iherb :)

Bedre på smak enn cocosa.

annor sa for siden:

Tenkte jeg det ikke...Da er det bestilt fra Iherb:)

Tufso86 sa for siden:

Smaker denne kokos? Leste at mange bruker en skje i kaffikoppen, men da var det snakk om Cocosa uten smak tror jeg?

Timiane sa for siden:

Den som jeg har linket til lengere opp i tråden smaker litt kokos. Denne gjør ikke det;www.iherb.com/Jarrow-Formulas-Coconut-Oil-Expeller-Pressed-16-oz-454-g/2506?at=0

Jeg bruker begge selv og er fornøyd.

Når det gjelder hva man bruker i kaffen så kan begge brukes til for å få et høyere fettinntek.. Jeg bruker de til steking, konfekt, baking og i teen.

Den som jeg har linket itl lengre opp i tråden er kaldpresset av ferskt kokoskjøtt og har et bredt spekter av vitaminer, mineraler og antioksidanter.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.