< Tilbake til oversikten

Syk etter sprekk

Roy82 sa for siden:

I dag, etter 3 mnd spiste jeg pommes frites og hamburgere på mac donalds , ca 1 time etter jeg hadde spist ble jeg trøtt, så ca 2 timer etterpå ble jeg kvalm, litt etter det igjen så kastet jeg opp.
Nå 6 timer etter jeg spiste er jeg sinnsykt dårlig, trøtt, slapp, kvalm og vondt i magen.

Er det pga kroppen som reagerer eller kan det skyldes noe annet?

:(

mofe sa for siden:

Jeg kan nesten garantert si at det er pga. karbene.. Kroppen din fikk nok et skikkelig karbesjokk, ja! Blodsukkeret føyk nok i taket.. og det er ikke noe godt :nei:

Nille sa for siden:

:ja: Det er riktig ja ! Skikkelig karbesjokk. Sånn hadde jeg det etter 17. mai brunchen i fjor (gravlaks, fløtestuede poteter og bløtkake) Å duuuuuuuu hildrande du hvor dårlig jeg var !! 96 ekle karber frant veien inn i min munn den dagen ! Dagen etter var jeg oppblåst og ekkel. Tok flere dager før jeg var i form igjen !!

Føler med deg !
God bedring !
:klem:

Drømmepie sa for siden:

Uff da.... God bedring... :o

Roy82 sa for siden:

Takk

Det er skikkelig jævlig, det er vel ikke farlig? kastet opp igjen og det var ikke siste gangen tror jeg... :(

Hva mer kan jeg si... Jeg lærte nok av dette, kommer aldri til å gjenta seg hvertfall..

Fedonisten sa for siden:

Huffamei :klem:

Det KAN jo være at kjøttet har vært dårlig også da..... Prinsessa mi på 5 år ble matforgiftet på Mc Donalds i fjor høst - og det artet seg sånn du beskriver. Hvis det ikke gir seg, så ville jeg dratt til legen og tatt prøver for å sjekke om det er matforgiftning.

God bedring!!

:klem: fra Fedonisten

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.