I dag, etter 3 mnd spiste jeg pommes frites og hamburgere på mac donalds , ca 1 time etter jeg hadde spist ble jeg trøtt, så ca 2 timer etterpå ble jeg kvalm, litt etter det igjen så kastet jeg opp.
Nå 6 timer etter jeg spiste er jeg sinnsykt dårlig, trøtt, slapp, kvalm og vondt i magen.
Er det pga kroppen som reagerer eller kan det skyldes noe annet?
Jeg kan nesten garantert si at det er pga. karbene.. Kroppen din fikk nok et skikkelig karbesjokk, ja! Blodsukkeret føyk nok i taket.. og det er ikke noe godt :nei:
:ja: Det er riktig ja ! Skikkelig karbesjokk. Sånn hadde jeg det etter 17. mai brunchen i fjor (gravlaks, fløtestuede poteter og bløtkake) Å duuuuuuuu hildrande du hvor dårlig jeg var !! 96 ekle karber frant veien inn i min munn den dagen ! Dagen etter var jeg oppblåst og ekkel. Tok flere dager før jeg var i form igjen !!
Det KAN jo være at kjøttet har vært dårlig også da..... Prinsessa mi på 5 år ble matforgiftet på Mc Donalds i fjor høst - og det artet seg sånn du beskriver. Hvis det ikke gir seg, så ville jeg dratt til legen og tatt prøver for å sjekke om det er matforgiftning.
God bedring!!
:klem: fra Fedonisten
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.