Jeg har akkurat startet med LavKarbo og har boken som heter matglede med lavkarbo. Er veldig fornøyd og håper på resultater (pappa har alt gått ned 10 kg :D)
Men jeg bor i Oslo og er student, så lurer litt på hvordan man kan gjøre lavkarbo billig og hvor man kan kjøpe feks søtningsstoffer uten karboer. Var innom ica i dag men fant ikke noe:( Så hvor kjøper man LCHF spesial mat og hvor mye koster det?
Det finnes mange tråder her inne om hvordan man kan leve lavkarbo billgst mulig! Her feks
Eller her!
Det er karber i de fleste søtningsstoff, men det er sukkeralkoholer som ofte ikke skal med i regnskapet eller så veier stoffet så lite i forhold til søtningsevnen at det ikke blir mange grammene man trenger!
LCHF- spesialmat trenger du ikke! Unødvendig og ofte veldig dyrt!Hold deg til rene matvarer, så er du langt på vei!
Innvandrerbutikkene har mye spennende billig og vil du ha fek scocosa må du i helsekostbutikkene.
Som Kitt sier, så er det endel tråder om det, søk på "student", så tror jeg det skal komme opp noen tråder.
Erythritol - det samme som Sukrin - får du kjøpt ganske rimlig på nettet, som her. Innvandrerbutikker er det beste stedet for grønnsaker, bønner og linser, nøtter og egg.
Jeg går å handler på innvandrer butikkene på grunerløkka, masse billige ting... og de fleste butikker har noe tilbud hver uke... kommer litt ann på hvor i byn du bor.
helsekosten i smalgata på grønland har et ganske godt utvalg på ting :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.