< Tilbake til oversikten

Opp opp

Newstart sa for siden:

Joda veiedag i dag og vekta har gått opp 400g. Enda nå i uka så hadde jeg gått ned en kg. Sikkert bare vann men noe så kjedelig da. Ganske sikker på at det er fordi jeg venter på det magiske åttetallet. For det er liksom første målet. Og jeg var bare 800 g fra å nå det målet. Men nå altså ikke ned i det hele tatt. Lurer meg på om det kan være for jeg har spist chili pepper ett par dager..... kroppen føles så tung. :eek:
Skal iallefall ligge langt under det fremover...

TrillTrall sa for siden:

Chili sies vel å skulle øke forbrenningen? Jeg bruker en god del chilipasta og har ikke inntrykk av at det påvirker vekta hos meg i alle fall.

Du venter ikke mensen? Har spist mye salt? (som jo binder vann) Lenge siden du har vært skikkelig på toalettet? Jeg kan godt gå ned over en halvkilo på et realt dobesøk. :)

Nerthus sa for siden:

Litt stress involvert kanskje? :) Det blir nok - bare kanskje ikke akkurat når DU vil det - men nå kroppen selv har bestemt seg :)

Newstart sa for siden:

Ja nettopp derfor jeg tenkte jeg skulle prøve ut chili for det skal sette fart på forbrenningen. Men jeg lurer meg på om det kanskje er som Nerthus sa en gang i ett tidligere innlegg jeg. At jeg har hatt for stort protein inntak. :cool: For da jeg reduserte det sist så gikk jeg ned igjen. Hadde akkurat samme plagene da som nå. Så kanskje det ikke er chilien allikevel. Men proteiner? Joda jeg har virkelig spist siste uka. Mensen har jeg hatt så det er ikke det. Jeg går på do hver dag også.:p

Nerthus sa for siden:

Hvis du reduserte proteinet med hell sist, prøve en uke til da og fortell hvordan det går! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.