Anyone sa for siden:
Har lest en del her inne og ser mange i ketose bare spiser 2 måltider pr dag. Og da når de er sultne.
Gjør alle det?
Anyone sa for siden:
Har lest en del her inne og ser mange i ketose bare spiser 2 måltider pr dag. Og da når de er sultne.
Gjør alle det?
Nerthus sa for siden:
Ikke alle gjør det. Det er derimot GREIT og gjøre det hvis det passer inn med din hverdag og du er komfortabel med det :) Er det bedre og spise mange og små måltid, gjør man heller det :)
Gerd sa for siden:
Nei.
3-4 måltider her.
Dolsi sa for siden:
Ikke jeg. Spiser 4-6 måltider hver dag :)
Charlott sa for siden:
Spiser 1 måltid i perioder og opp til 4 måltider i perioder :)
Har mulighet til å, i all hovedsak i allefall, spise når kroppen er sulten, uavhengig av klokka :)
(en av fordelene med å gå hjemme ;) )
Rin sa for siden:
Samme her - samt har aldri på noe tidspunkt hatt klokke-rutiner på mat, så "spis når du er sulten" er det eneste jeg vet hvordan man gjør. :cool: Ofte 2 måltider om dagen, flere dersom våkenperioden er lenger enn normalt, og mer mat i forbindelse med økt sultfølelse rett før menstruasjon.
Timiane sa for siden:
2 måltid er for lite dor meg. 3 er akkurat passe. Jeg spiser sjeldent noe mellom måltidene
Greddy sa for siden:
2 måltider ja
Lil@ sa for siden:
Nei, 3-4 vil jeg tro..
Men jeg tror ikke jeg er i ketose..
Spiste 1/2 frokostbolle til frokost, og spiste middag nå nylig men er sulten som pokker alt.. spiste 1,5 kyllingfilet, blomkål og brokkoli med meierismør.. Huh
lucifine sa for siden:
2-3 her.. og noenganger et mellommåltid i tillegg (et egg, noen paranøtter eller en babybel)
Kitsu sa for siden:
Spiser når jeg er sulten jeg. Varierer ganske så mye hvor mange ganger det blir om dagen.
sistegang sa for siden:
3 ganger om dagen
BlirFjong sa for siden:
Jeg spiser vanligvis 3 måltider, frokost, lunsj og middag.
En sjelden gang tar jeg meg et lite mellommåltid/kvelds på kvelden, men som regel ikke.
Lisa-pyon sa for siden:
Jeg spiser 3, til faste tidspunkt. Har så lite selvdisiplin at jeg hvis jeg skulle spist etter "spis når du er sulten"-filosofien, så hadde jeg lurt meg selv til å bli sulten hver 30min og gått å trykt noe i kjeften heletida;p så jeg lar ikke magen bestemme:p
Labomba sa for siden:
Spiser når jeg er sulten og er hverken interessert i å gå sulten eller være stappmett :p
Euphita sa for siden:
3-4 måltider pr dag :)
LIBBA sa for siden:
Nei, blir stort sett 4 måltider daglig til hverdags.
I helga blir det ikke mere enn 2-3 måltider :)
Mtenn100 sa for siden:
ABSOLUTT IKKE. Spiser frokost 6.30-7.00tiden, lunsj 11, noe mellom ca 14-15, middag 18, kveldsmat 21
Det hender jeg spiser bare 4 måltider i helgene (de kommer litt tettere enn til hverdags). Er aldri plagsomt sulten. Føler meg aldri stinnmett.
you`re beautiful! sa for siden:
Blir som regel ett eller to måltider, og er jeg ikke sulten, kombinert med latskap, så kan det godt gå et døgn.
Nnem sa for siden:
Gjennomsnittelig 3 måltider om dagen. I helgene oftest 2.
Señora sa for siden:
Normalt sett har jeg 4 måltider pr. dag, av og til 3.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.