< Tilbake til oversikten

Den ene leggen er tykkere enn den andre!

|Ingrrid sa for siden:

I går så jeg en jente med VELDIG stor forskjell på leggene, men den ene var rød og så hoven ut, så var sikkert noe rart der.

I dag så jeg på mine egne, og den ene er 1 cm tykkere enn den andre! Det har jeg aldri sett før! Jeg er jo sterkere i det benet, og får fortere vondt i kneet på benet med smalest legg, men er dette normalt? Må jeg trene mer på ene benet kanskje??

håhå.. merkeliiig!!

kiril sa for siden:

både ermer,legg og lår er 1 cm mindre enn den andre siden hehe..rart

Kitsu sa for siden:

Har sikkert noe med det at de fleste foretrekker et bein over det andre, samme som med hendene, å gjøre. Jeg vet i alle fall at jeg er mye sterkere i ene enn i det andre.

De færreste av oss mennesker er symmetriske, ser du nøye etter så er det nok andre forskjeller på deg og. Jeg har en pupill som er større enn den andre, et øre som står ut etc.

|Ingrrid sa for siden:

Hehe, joda, det er andre ting som ikke er symmetrisk. Jeg fikk bare litt sjokk, for jeg trodde jeg viste hvordan jeg så ut!

Kitsu sa for siden:

Jeg har skeiv drøvel jeg, det er sært det. Fikk en legepraktikant til å få panikk, hun hadde aldri sett noe sånt før. :P

|Ingrrid sa for siden:

Haha, nesa mi er skeiv! Men er ikke så mange som ser det bortsett fra meg (tror jeg)

Antoinette6 sa for siden:

. . . for ikke å snakke om puppene ! :w00t:

Cherry sa for siden:

Er 5 cm forskjell på mine legger så syns ikke du skal være hysterisk over 1 cm :P

Det skyldes rett og slett at jeg bruker det ene beinet mer enn det andre.

Kitsu sa for siden:

De sier jo at symmertri er skjønnhet, men om man tar bilder av mennesker, deler på midten og speilvender får man som oftest to helt forskjellige mennesker. Er ofte store forskjeller mellom høyre og venstre del av kroppen.

Euphita sa for siden:

:lol: ja det fikk jeg vite at jeg hadde for ett par måneder siden, når jeg endelig kom meg til en ordentlig undertøysbutikk. Visste ikke det jeg heller gitt ;)

Jeg har en fot som er kortere enn den andre og. Ville heller hatt smalere/tykkere legg!

nellie sa for siden:

Jeg har en fantastisk bicep på den høyre armen og ikke antydning til en liten fiskebolle engang i den venstre:p Helt normalt å være større på den ene siden.. Går hele veien ned her.

Imp sa for siden:

Hehe, jeg leste den ene legen er tykkere enn den andre :p

|Ingrrid sa for siden:

haha, nå lo jeg høyt ut i rommet og jeg er alene

Imp sa for siden:

Tjihi ;)

bigmum sa for siden:

Huff, puppene mine er fryktelig assymetriske:( Tenkte å få ordnet det hos en kirurg jeg, skikkelig vanskelig med B cup på den ene, og C cup på den andre!

|Ingrrid sa for siden:

Da lurer jeg, den ene større, eller den andre mindre? Jeg tenker jo, blir den ene mindre så har du ikke noe "unaturlig" i deg liksom, men det er kanskje litt kjipt å bli mindre og...

bigmum sa for siden:

Hehe, det blir nok å få dem BEGGE litt større, blitt litt flate etter 2 barn kan du si :o Så får det være opp til kirurgen hvordan han kan få dem like i størrelsen, hehe..

ekenna sa for siden:

Jeg har også flere cm forskjell på leggene, men det har jo sin grunn i at den ene er skadet. Så om jeg har belastet foten for mye blir dongeribuksene stramme på den ene foten og løs på den andre!:_oy: :p

tiger2010 sa for siden:

Hva med å kontakte lege om dette er en plutselig endring, det kan tyde på at det er noe rart med hjerte og blodsirkulasjon. Men 1 cm hørtes ganske uskyldig ut

|Ingrrid sa for siden:

Hmmm. jeg velger å tro at jeg bare aldri har merket det før.. skal følge med litt da :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.