Hei:)
Jeg er ny her og dette er mitt første innlegg:D
Jeg har vært i ketose en stund (ca 5-6 uker tenker jeg), og startet med Kyani Sunrise for en uke siden.
MEN har siden det falt inn og ut av ketose:(
Blei fortalt at der ikke var karber i dette produktet..
MEN nå lurer jeg virkelig??
Noen som kjenner til dette produktet og vet?
Har ikke endret kostholdet utenom.
Håper at noen har svar;)
Først og fremst hei og velkommen hit:)
Ang produktet kjenner jeg ikke til det fra før, men ved å google det, ser jeg at det inneholder saft av blåbær, granateple, drue, gojibær etc.
Da kan jeg nok garantere deg at det inneholder karbohydrater!
Jeg fant ingen oversikt over innhold ved første øyekast i hvert fall, men ser at dagsdosen er på 30mL(?). Det er jo ikke sånn veldig mye, så hvis man ikke spiser noe særlig karber ellers, burde man ikke nødvendigvis falle ut av ketose bare pga denne (vet rikitgnok ikke hvor konsentrert den er).
Er det noen spesiell grunn til at du begynte med dette produktet?
Personlig ville jeg brukt de karbene på masse deilige grønnsaker istedet. Og pengene jeg hadde spart på å ikke drikke dette, kunne gått til å unne meg et ekstra deilig kjøttstykke på fredagskvelden;)
Takk for svar:)
Jeg med mente at dette produktet måtte ha karber, men fikk forklart at det hadde det ikke... så her sitter jeg:rolleyes:
Jeg tester dette produktet grunnet kronsik sykdom, med håp om bedring;)
(Etter 18 år med sykdom tester man litt forskjellig, med et ønske om å få tilbake "livet" man en gang hadde)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.