Jeg ser det er stort sprik i hva som forventes å gå ned i uka/måneden, hva er dine forventninger og klarer du målene dine?
Kan jo svare selv og :)
Jeg har gått ned ca 3.5 kg på en og en halv måned. Ikke helt etter forventningene kan man si, da jeg hadde håpet på en kg i uka. Nå tenker jeg som så at dersom jeg klarer en halvkg i uka så skal jeg være fornøyd.
hei du, d er vel opp til hver enkelt egentlig, jeg har gått ned 2, 1 kg siden jeg startet fredag, og håper på 4 kg til på en mnd da jeg har bursdag 22 juni,
Dette er så forskjellig, og mange faktorer spiller inn. Er du flink å trimme vil vekta gå fortere ned. Naturlig nok. En vil gå mest ned i begynnelsen, da mye vann forsvinner. Det ultimate er 0,5-1 kg. pr uke. Om det går tregt eller om vekta står still så ikke gi opp. Om du er mann eller kvinne spiller også en stor rolle. Lurt å ha en fast dag i uka der du går på vekta.
er det helt normalt å gå ned 2,1 kg på 2 dager? og spiser dere faste måltider eller blir det både 3 og 4 måltider på dere, i går og fredag ble det 3 måltider bare på meg da
Jeg har som mål at jeg en gang i løpet av de neste årene skal nå 75 kg. (ca 20 igjen) Har ingen interesse av å fyke ned en hel masse i måneden, for det er ikke nedgang som er problemet mitt, det er å holde seg nede. Forventer meg at jeg går ned proposjonalt med innsatsen jeg setter inn, når forholdene rundt ligger til rette for det:)
En kilo i uka hadde jeg likt da :)
Men fornøyd med bare å gå ned, siden tidligere gikk det sakte men sikkert bare
oppover :(
Hadde en bra start på ned 3 kilo på en uke, så opp igjen en kilo, men nå ser det ut til å ha løsnet litt her :)
Ser det er fler enn meg som blir skuffet når det ikke fortsetter like raskt, men det løsner nok for dere også ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.