< Tilbake til oversikten

FT4 stuper ... På lavkarb!

trude.lutt sa for siden:

Har i det siste følt med helt jæv....og kom på at jeg burde ta en blodprøve. og der fikk jeg svart. har gått fra 20 til 14 på 4 mnd....Har alltid lest at med lavkarb blir stoffskifte bedre, men med meg er det blitt helt kræsjlanding! Går på veldig høy dose 1504 1753 i uka. og måtte nå øke! Er fortvilet, og har bestilt time på Balder. Time i Juli.... Noen som vet noe jeg ikke vet?

Nerthus sa for siden:

Bare som en sjekk - tok de to prøvene på samme sted? Var det en prøve som viste 20 og en som viste 14? Da ville jeg anbefalt og tatt en sjekk-prøve i tilfelle det var noe feil med den du tok :)

Jeg hadde et motsatt tilfelle der den lå på 17 - og plutselig var over 20 - men neste prøve viste 17 igjen...

Ellers kan jeg ikke gjøre annet enn å krysse fingrene for at du finner utav det! Hva sier legen din ?

BenteR sa for siden:

Er begge prøvene tatt fastende på samme tid om morgenen?
Hvordan har TSH reagert?
Har du anti-stoffer?

trude.lutt sa for siden:

Skal til legne i morgen og be om utskrift av de siste prøvene. Takk for at dere prøver å hjelpe meg!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.