Tror ikke det selges i noen vanlige butikker eller helsekoster, så med mindre du har en sånn kostilskudds treningsbutikk i nærheten er det nok ikke noe særlig sjans for det.
Var det jeg var redd for ja. Er vel ingen slike butikker her på Gjøvik, kun vanlig helsekost osv. Mulig det selges på noen av byens treningssenter da.
Har ikke smakt det enda, bare hørt veldig veldig mye skryt om det.
Brukte litt whey tech før, men syntes ikke noe særlig om det egentlig. var greit i begynnelsen, men ble veldig uvel av det etterhvert. synes ikke den løser seg så opp:S
Det er veldig godt den første gangen man smaker også blir det veeeldig altfor søtt etterhvert. Har hatt en dunk i maaaange måneder, så det er ikke det proteinpulveret jeg bruker til daglig, akkurat. Mye karbohydrater i det da.. Men en porsjon er bare 20 gram for jenter og 30 for menn.
Tenkte jeg da kunne ta den opp når jeg står opp og drikke den på jobb når den har tint. Sliter litt med frokost, også blir jeg så sulten på jobb. Og har en jobb som gjør at jeg ikke kan spise når det passer, men må vente til lunsj;) hehe
Blir mye kaffe og fløte, men litt lei det. Så tenkt jeg den kunne være noe:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.