< Tilbake til oversikten

Gode råd (fysen)

Mamseen sa for siden:

Når du fyser på noe, hva spiser du da?

ThereseA sa for siden:

Jeg drikker først et glass vann og ser om det går over :ja:

Bøtt sa for siden:

Lager meg ofte ostechips i ovnen med piffi på så har jeg meg ett glass cola zero:)

arnakristin sa for siden:

Hei,
Blir jeg fysen så er det et symptom på at jeg har fått i meg for lite fett…

Charlott sa for siden:

Drikker vann, te, kaffe med kanel/cocosa/kremfløte, ost (enten i skiver/biter eller som osteknekkis), krem med bær, cottae cheese med sukkerfritt syltetøy/kremfløte/nøtter eller bare nøtter :)

Dolly sa for siden:

Mikser 2 egg 1 ss sukrin og blander inn 1 ts kakao 40-50 g smelta smør

Chakra sa for siden:

"Smash" (baconcrisp som jeg har glassert i sukkerfri sjokolade) Yummy!! :p Men, det er mest til helgen. Ellers bruker jeg litt sukkerfri gele med en liten kremtopp på ellers når jeg er fysen! :-)

Kathja sa for siden:

tok en dl fløte og 0.5 ts splenda,vispa sammen og tok en ts kakao på toppen som jeg rørte sammen. Namm

Perleblomsten sa for siden:

Utrolig irriterende å være fysen, så etter at jeg skrev ned og så igjennom hva jeg har spist de siste dagene så er jeg ganske sikker på at jeg har vært fysen pga mangel av fett. Lagde meg en god porsjon rømmegrøt til middag og var ikke fysen etter det.
:)

Regret sa for siden:

Jeg hører egentlig ikke til her, men vil gjerne dele litt også, om det er greit?

Om jeg det ikke fungerer å drikke noe, så pisker jeg kremfløte med sukrin og vanilje, og har på noen varme bringebær. Beste jeg har smakt noen gang og så mektig at man gidder ikke å lete etter noe etterpå, da er suget tatt! :D Dette er jo det samme som nevnt over, det gir en del fett (kremfløten) og da forsvinner behovet.

:liste: sniker meg ut igjen

kattungen sa for siden:

Jeg pleier å lage vaniljefudge etter en oppskrift jeg har funnet her inne, og det funker kjempebra på fysingen :p

trultemamma sa for siden:

abonnerer Skikkelig fysen her jeg sitter med eksamenslesing oppetter ørene...
Tok litt baconcrisp men det var ikke noe godt.. en stor kopp fruktte står nå og godgjør seg.

mrs kishty sa for siden:

Jeg tror ikke jeg hadde overlevd uten fårepølse med ost stekt i mikroen jeg altså, eller hjemmelaget is, noen frosne bær kjørt med fløte noen minutter med stavmikser.. mmmmm

madamode sa for siden:

åhh er jeg helt på trynet etter noe så hiver jeg enten noe bringebær og fløte og kjører det med stavmikseren eller vaniljekesam med bær og litt nøtter
:p:p:p:p:p:p:p:p - naammmmmm!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.