< Tilbake til oversikten

Hvilken nettbutikk er du mest fornøyd med?

Imp sa for siden:

Har surfet litt rundt på disse nettbutikkene, vil helst ha en som har alt det jeg har lyst på. Og en som ikke har så dyr frakt. Og hvor ikke varene er så kjempedyre, syns spesielt kinsarvik.no var dyr på sjokolade feks?

Hvilken butikk er du mest fornøyd med? Den trenger ikke være norsk heller.

Charlott sa for siden:

Blitt veldig fan av iherb.com jeg :D

blåbær sa for siden:

Jeg, som mange andre her inne (har jeg inntrykk av) handler stort sett bare på iherb. Og jeg er kjempefornøyd! Det eneste jeg har å innvende er at jeg syns søkefunksjonen er litt tungvindt, og det er ikke alltid jeg finner fram til det jeg vil ha. Når jeg har kjøpt noe, er det heldigvis lett å finne tilbake til det, så det er lett å finne igjen varer jeg er fornøyd med. Det er litt vanskeligere å finne nye ting, men jeg leser anbefalingstråden her inne nøye :) Frakten er veldig billig, og varene er også mye billigere der enn det meste i Norge.

Bøker kjøper jeg på amazon, det er også en netthandel jeg liker godt.

Huldr sa for siden:

Iherb, ja :ja:

Men kosttilskudd kjøper jeg stort sett på Shopping4net, det er innen EU, så man får kjøpe sterkere doser. De har også billige kontaktlinser, skriverblekk, leker m m. ... Porto på bare 6 kr på de fleste ting. Digger den :)

Amazon.co.uk for bøker - eller amazon.com hvis det er noe de ikke har på uk-siden. Og jeg leser bokanmeldelser på amazon.com veldig ofte, uavhengig av om jeg skal kjøpe dem eller låne dem på biblioteket :)

Capris.no handler jeg også bøker på, ofte billigere enn andre steder (men ikke alltid). Og billig eller gratis porto!

Ja, og så må jeg ikke glemme Play.com for musikk og filmer ...

Jepp, netthandel er tingen :D

Imp sa for siden:

Iherb altså!

Da får jeg gjøre meg litt kjent der. Noen spesielle produkter dere vil anbefale der da? Disse tingene vi bruker til baking, jbk, glutenmel, bakepro, fiberhusk osv..har de det der? Hva med sukkerfri sjokolade, gele, syltetøy?

bevaremegvel sa for siden:

Iherb er flott ;)

les tråden om hva en handler på Iherb så får du mange gode tips og direkte linker til det som mange kjøper. og ja de har det som du nevner at du vil kjøpe
takket være den tråden har jeg handlet myyyye på Iherb de siste månedene :D

Tula sa for siden:

Helt enig!
Bruker nesten bare iherb. =)

Kokosmelet de har på boks de er veldig bra!
Og billig. Anbefales.

Anyone sa for siden:

finnes det ikke norske nettbutikker med helsekost?

Imp sa for siden:

Joda, sunkost og life har nettbutikker.

TUSEN takk for tips dere andre. Jeg har jo sett den iherbtråden, hvorfor tenkte jeg ikke på den? Takk takk takk. :)

virreguri sa for siden:

Jovisst. Helseogkost.no , kinsarvik.no for å nevne noen. Disse har godt utvalg, og leverer kjapt. Men iherb er rett og slett fantastisk!! :D

Jabba sa for siden:

iHerb.com er tingen!!!
Hvis du ikke har fått rabattkode fra noen andre - send meg en pm!

Imp sa for siden:

Takk Jabba! Sender pm asap!

S@nne sa for siden:

Iherb.com!!! :D er min favoritt! Har blitt en del shopping der i det siste.

hela sa for siden:

Hei!
For bokkjøp anbefaler jeg www.thebookdepository.co.uk .
De er litt billigere enn Amazon, men det beste er gratis porto. Bøkene er fremme etter ca en uke, rett i postkassa:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.