< Tilbake til oversikten

"Bivirkning" av ketose

kamp sa for siden:

Flere skriver at de har lite energi, vondt ihode o.l. når de begynner på et ketogent kosthold. Men at dette gir seg.

Vist dere går inn og ut av ketose opplever dere en "ny periode" med samme symptomer hver gang?

arnakristin sa for siden:

Hei,
Nå har ikke jeg fått noe mer energi enn det lille jeg hadde på høykarbo… og jeg ligger aldri over 100 g kh de få gangene jeg er ute av ketose. Så når jeg går inn i ketose nå så har jeg bare en 24 timers skallebank, som ikke i nærheten av hva det var når jeg kutta tvert fra høykarbo til ketogent kosthold.

Iza sa for siden:

Jeg reagerer veldig på vei inn i ketose:,derfor er det sjelden jeg spiser over 30 gram karbo om dagen. Ligger rundt 15 til vanlig og har da mye energi og lite sult. Dette er nok veldig individuelt,men jeg får både hodepine,tretthet,søtsug og blir irritabel. Så her er det strikt lavkarbo som gjelder. Er liksom ikke verdt det,og etter jeg oppdaget atkins sjokobar,så trenger jeg ikke annen sjokolade.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.