Da jeg begynte på lavkarbo, var den første uka helt forferdelig. Jeg vet er sånn for mange, men hos meg var det helt ekstremt. Svimte av, kastet opp, svimmelhet, gråt lett, slapp, trett, hele pakka.
Da jeg begynte å ta Collet Multivitamintilskudd ble alt mye bedre etter første tablett! Litt svimmel uka etter, også var bivirkningene borte. Når jeg i tillegg har et forferdelig immunforsvar har det bare gjort saken enda bedre.
Ofte vet man ikke helt hva slags kosttilskudd man trenger, og da kan multivitaminer lønne seg. Gjorde iallefall det for meg!
I tillegg tar jeg omega 3-tabletter hver dag.
Har å samme erfaring som deg, merker det omtrent umiddelbart om jeg
glemmer å ta om morgenen når jeg står opp :)
Tar mivitotal fra helsekost, å om jeg får legg kramper tar jeg bare dobbel dose :)
funker som bare det :D
Jeg tar sånne fine ekstra sterke som jeg kjøper i Sverige. En pille med multivitaminer på morgen og en med multimineraler på kvelden. Sukk. Jeg elsker dem:hearts: Samboeren min mener de er rene dopinga:p
Ser de selger de på shopping4net.com, en svensk nettside jeg pleier å kjøpe Udo's choice fra. Men hvorfor tar du begge to? Må bare spørre :)
Trekker alt tilbake, ser det er både mineraler og vitaminer. Gikk litt fort, der!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.