< Tilbake til oversikten

Multivitaminer

Monstrum sa for siden:

Da jeg begynte på lavkarbo, var den første uka helt forferdelig. Jeg vet er sånn for mange, men hos meg var det helt ekstremt. Svimte av, kastet opp, svimmelhet, gråt lett, slapp, trett, hele pakka.
Da jeg begynte å ta Collet Multivitamintilskudd ble alt mye bedre etter første tablett! Litt svimmel uka etter, også var bivirkningene borte. Når jeg i tillegg har et forferdelig immunforsvar har det bare gjort saken enda bedre.
Ofte vet man ikke helt hva slags kosttilskudd man trenger, og da kan multivitaminer lønne seg. Gjorde iallefall det for meg!
I tillegg tar jeg omega 3-tabletter hver dag.

Flere som har erfaringer med multivitaminer?

LibraGirl sa for siden:

Har å samme erfaring som deg, merker det omtrent umiddelbart om jeg
glemmer å ta om morgenen når jeg står opp :)
Tar mivitotal fra helsekost, å om jeg får legg kramper tar jeg bare dobbel dose :)
funker som bare det :D

nellie sa for siden:

Jeg tar sånne fine ekstra sterke som jeg kjøper i Sverige. En pille med multivitaminer på morgen og en med multimineraler på kvelden. Sukk. Jeg elsker dem:hearts: Samboeren min mener de er rene dopinga:p

LibraGirl sa for siden:

Hvilke er det? skal til svergie i sommer å er gjerne villig til å
prøve noe nytt :D

nellie sa for siden:

Det er disse her:

Ups, store bilder.

De koster ca 250 kroner boksen i Sverige:) 90 piller i hver.

LibraGirl sa for siden:

var jo ikke gal pris på de :) Tusen takk skal prøve di :)

nellie sa for siden:

Billigere på internetten, men jeg tar ikke sjansen på å kjøpe sterke vitaminer på nett..

ElisaT sa for siden:

Ser de selger de på shopping4net.com, en svensk nettside jeg pleier å kjøpe Udo's choice fra. Men hvorfor tar du begge to? Må bare spørre :)

Trekker alt tilbake, ser det er både mineraler og vitaminer. Gikk litt fort, der!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.