Ja, er vel kanskje ikke rare tingen, men i dag så jeg for første gang på flere år 103.9 på vekta! 103-tallet!! Herregud, jeg var så glad at jeg begynte nesten å gråte :p
Og i tillegg så sa samboern min til meg "du har blitt litt tynnere i fjeset, men fremdeles minst like søt!" og ga meg et kyss på kinnet! Dette ga meg et skikkelig boost i riktig retning følte jeg! :) Motivasjonen er veldig høyt oppe i dag!
Ingenting er så deilig som når man hører det fra andre. Det er vanskeligere å få komplimenter av andre, som man omgås med daglig, de ser det ikke så lett. Så det å få et kompliment fra en du omgås daglig, DET er gøy!
Selv har jeg gått på kuren i 3,5 uke, 9 kg er vekke. Og på dagen etter den 4. uken, da SKAL det stå minus 10 kg! Komplimenter har uteblitt, i og med at i den hverdagen jeg lever i om dagen, omgås jeg med de samme folka hver dag. Trening/jobb/hjemme. Men når sommerferien tar fatt, da skal folk hjemme få seg et sjokk! :)
Lykke til folkens, jeg må ut og handle meg en kebab og en cola zero :))
Le du - han mente det godt! Men det er ikke lett for menn å skulle komme med komplementer for ofte blir det sånn at samme hvordan de sier det så kommer det helt feil ut i forhold til det som var meningen. Han mente jo å si at du er flink! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.