Jeg er tyggisavhengig:eek: og sliter nå med å finne noe som jeg kan tygge/ha i munn for å slippe ketosesmaken i munn og i tilegg dempe tyggisabstinensene .... Noen som har tips om evt pastiller eller tyggis som er trygt å spise uten at det påvirker ketosen?
Ja,burde vell egentli det... men er nettopp begynt på ketolyse og må ta en avvenning av gangen ;) Har nå avvent meg fra pepsi max og tyggis er neste på lista, for kjeveleddene mine er utslitt!! hehe :D Tusen takk for tips!
Stakkar, jeg føler med deg! Kudos for å ha klart å slutte med pepsimax, jeg er også 9 dager uten nå ler.
Det er jo cold turkey som fungerer best, men jeg skjønner du ikke orker ALT samtidig... så kanskje store IFA vil kunne fungere som erstatning til du klarer og slutte helt?
Kanskje det hjelper at søtstoffet i tyggis faktisk kan gi blodsukkerstigning og i verste fall påvirke vekttap? ;)
Jeg skal nok klare å komme meg unna følelsen av å må ha noe å tygge på, men det som er værst nå er faktisk ketose-smaken jeg har i munnen ... grusom :/ Så jeg er ekstremt gla for at jeg kan spise IFA :D:D Er jo selvfølgelig helt uaktuelt å tygge tyggis når det kan påvirke min fine vektnedgang! :p
Friboldrops, kjøpt på apoteket, er også lovlige :)
De har lakris, polka og sitronsmak i allefall :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.