< Tilbake til oversikten

Hvor mye har du tatt av og hvor lang tid tok det?

Anos sa for siden:

Jeg er bare nyskjerrig. Hvor mye har du tatt av på hvor lang tid? Har du trent eller ikke?

Supah sa for siden:

Jeg har gått ned 18,4 kg ! :stortsmil

Jeg startet 4. januar, og det vil si at jeg har holdt på i 19 uker :smile:

Edit: Så ikke at du spurte om trening. Da jeg startet, trente jeg 2 ganger i uken. Nå har jeg falt ut av gode vaner. Og med mye eksamen og slikt, blir det minimalt med trening.

Antoinette6 sa for siden:

Jeg har tatt av 9,5 kilo siden mars. Jeg vil vel ikke si at jeg 'trener' akkurat, men går noen turer og sykler 30 min på trimsykkel 3 - 4 ganger i uka.

Edla sa for siden:

Antoinett6, det vil jeg kalle å trene da.

Jeg har tatt av 14kg siden 21. mars. Håper det bikker 15 på fredag for da har jeg tatt av 15 kg på 2 måneder.

Señora sa for siden:

Jeg begynte 22. september 2010 og har holdt ut hardnakket på ketolyse, bortsett fra ca. 1 fest i måneden i snitt.

Jeg har tatt av 20,5 kilo.

Trener Zumba to dager i uka og slyngetrening to dager i uka. Får strammet godt opp synes jeg.

Jabba sa for siden:

Har gått ned 42 kilo på 2,5 år. Har ikke trent.

Rin sa for siden:

Jeg har gått ned ca 27 kilo på... omtrent 20 måneder, tenker jeg. Noen slække dager innimellom, ingen trening (pga sykdom).

Greit å være obs på at vekttapshastighet ikke betyr så mye i seg selv, uten å vite litt mer om omstendigheter som feks hvor stor overvekt man hadde i utgangspunktet, osv. :)

kiril sa for siden:

litt over 16 kg på 2 mndr, trente men så skjedde det noe her og har desverre ikke tilgang til å trene :(

Otelia sa for siden:

5,8 kilo siden 7.mars. Trener ikke. Fornøyd lell :)

monja sa for siden:

Jeg har gått ned litt over 9 kg siden 15. mars. Trener ikke, men har fysisk arbeid.

ekenna sa for siden:

Har gått ned 20 kilo på 6 måneder, uten trening. ;)

Antoinette6 sa for siden:

Jøss, for flinke og utholdende folk, a' gitt !!!

Grattis til alle, - spesielt Jabba !!!

solsikke123 sa for siden:

så flinke dere er:)

jeg har gått ned 10 kg siden januar...

mamma87 sa for siden:

gikk ned 35 kg på 15 mnd. I vinter har det kommet på noen kg , men de skal av igjen!

Ellin sa for siden:

Hei
Har gått ned 11 kg siden 3.mars. har gått en del, men ikke trent.
Jeg går på ketolyse maks 15 g.
Skal ned 16 kg til.

Ellin sa for siden:

Veldig gøy å lese, her er det virkelig mange flinke. Gratulerer alle sammen! Dette gjør at man ser det virker.

Nnem sa for siden:

Kunne ønske jeg hadde gått ned så mye selv. Gått ned ca 7 kg siden januar. Tror jeg må se på kostholdet mitt. Trener ikke.

Siljenh sa for siden:

Å så mange som har gått ned så mye.. Dere er flinke. Jeg har bare mistet 4kg på 3mnd. Føler at jeg har stått stille veldig mye, og så har jeg vært en del opp og ned på det siste kiloet.. Har en del å ta av, så skulle ønske det gikk raskere. Men det går væl sakte men sikkert etter hvert.. Lykke til videre :)

marionilona sa for siden:

Startet 1. mars, og har siden det gått ned 6,4 kg. Før jeg begynte på lavkarbo trente jeg mye på SATS, men akkurat i det jeg startet på lavkarbo startet vi med salg av leilighet++ så trening har det ikke blitt så mye av, men har gått tur et par ganger i uka(særlig dagen før veiing) på ca 6-7 km. Tar det med ro, stresser ikke med vekta, selv om jeg gjerne skulle våknet opp normal-vektig i morgen ;)

Photobscura sa for siden:

Jeg har gått ned 24,5 kilo på ... snart fem år! :p Ingen utskeielser eller pauser, altså. Bare en kropp som ikke er helt frisk, og som tviholder på kiloene. Går mye, trener litt yoga nå og da, men det er også alt.

blåbær sa for siden:

Jeg har gått ned 20,3 kg, og brukt litt over fire år på det. Ikke spesielt fort, altså :p Og det er mer å ta av, for å si det sånn! Trening går veldig i rykk og napp, og det forklarer nok en del av farten min. Men jeg har ikke slanka meg hele tiden i de fire årene.

mama67 sa for siden:

På ketolyse gikk jeg ned 30 kilo på ca 10 måneder. Nå er jeg Fedonist med egne modifikasjoner, og har gått ned 7 kilo siden november -10. Nå har jeg ikke så mye som skal av, så derfor går det vel (ekstremt) sakte! M

Jeg trener ikke, men trimmer. Prøver å sykle til jobb hver dag og går turer ellers.

kthnk sa for siden:

Har gått ned ca 6 kg siden starten av mars. Syns det kunne vært mer, men sånn er livet. Prøver å ikke stresse. Har stått på stedet hvil noen uker nå, men jeg har heller ikke vært veldig flink de siste ukene, så det er vel delvis min egen feil :)
Startet å gå på fjellet og å jogge rundt påsketider, og merker veldig god forskjell på kroppen etter at jeg begynte med det, selv om vekta står stille. Går bratt/jogger en times tid ca fem dager pr uke. Tror forøvrig jeg merker at jeg trener bedre når jeg spiser litt mer karber, så jeg har et lite dilemma akkurat nå - litt mer karber som gjør treningen lettere, eller ketose som gjør treningen tyngre...:confused:
Har ca 15 kg til jeg vil bli kvitt, så jeg skal prøve å være litt strengere med meg selv nå en stund. Enda mindre karber og litt renere mat. Hvis jeg samtidig klarer å holde oppe treningen. For meg er vektnedgang viktig, men det er også like viktig å være i god form og ha god helse :)

LinLeia sa for siden:

Har ikke gått ned noe jeg siden jeg starta i februar.. Men jeg har ikke gått opp heller:D

Elbe sa for siden:

Har gått ned 17kg siden mars. Går tur med bikkjene mine, men trener ikke utover det. Nå må det tas med i betraktning at jeg har MYE å ta av, så det er ikke så rart det har gått kjapt nå i starten. :)

hupfer sa for siden:

jeg har gått ned 17 kg siden da jeg begynte på ketolyse 26. november 2010.
Jeg er kjempefornøyd, men skal ned enda mer:)
De 2 første månedene gikk jeg tur innimellom. Nå trener jeg regelmessig 2-3 ganger i uka på treningssenter + at jeg går tur med bikkja innimellom ellers i uka..

wafle4 sa for siden:

jeg startet også i midten av november, har gått ned 17,5 kg. har ikke trent men gått endel turer. Bestilte meg rockering her om dagen, så det blir jo spennende. 12,5 kg til så er jeg fornøyd. Vekta har nå stått stille i snart fire uker men jeg håper det løsner igjen nå snart.:rolleyes:

ninagronn sa for siden:

25 kg på 18 mnd. trener litt i perioder.
Sønnen har tatt av 17 kg siden 21 januar, trener ikke, men går mye.
Mannen 15 kg siden jul, trener ikke, men er yrkesfisker så han er i mye aktivitet.

Dolly sa for siden:

Har gått ned 6 kg på 3,5 uke nå.. Er veldig fornøyd

Har ikke hatt tid til å trene, men løper veldig mye i trapper på jobb

Har ennå en lang veg å gå, men nermer meg normalvekt, og føler meg ikke spesielt langt unna idealvekten min heller

blåbær sa for siden:

Oj, hele familien har jo krympa drastisk! Imponerende tall, syns jeg! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.