Ja...hvordan gjør man egentlig det når en jobber allerede i den butikken?Det lyses ut en større stilling enn det jeg har og vil gjerne søke på den.Men hva skal jeg ta med i søknaden?Sjefen kjenner meg jo allerede og hjelp,fristen er i morgen!:eek: Noen kloke hoder her som kan hjelpe meg litt?
Har vært lyst ut par uker,men nå først jeg har tatt beslutningen om at jeg må og vil ha den.Innebærer bestillinger-noe jeg ikke kan,men det kan egentlig ikke han som har den heller,ikke før nå..Han skal i militæret.:o
Tror det vanligste barer er å sende inne en søknad på lik linje med andre søkere. Det er vel sikkert lurt og informere sjefen om at du tenker å søke stillingen, så h*n er informert.
Hei. Når du skal søke på en større stilling ved samme arbeidsplass som du allerede har, kan du skrive en kortfattet søknad. Jeg viser til oppslag og søker herved stillingen....... Deretter forteller du litt om din motivasjon for å bytte jobb, kanskje at du trives allerede..... og at du imøteser et positivt svar. Det trenger ikke å stå så mye på søknaden, vær kort og presis, og har du noen fortrinn (noe du gjør bedre enn andre) så kan du presisere dette KORT! Henvis til at du har levert cv før (hvis du har det altså) ellers legger du den ved. Lykke til, det at du søker på større stilling kan bare virke positivt slik at sjefen ser at du trives og ønsker å være mer på jobb. IKKE fortell at du ikke kan forskjellige ting de søker etter, bare at du er lærenem (lærer fort) og er villig til dette.
Når eg søkte større stilling i mitt arbeidsplass, skreiv eg bare, at eg jobber nå for tiden 50 % stilling som nattevakt i den og den avd. og ønsker meg å søke en større stilling.
Då kan du si, at de hermed tar deg til hensyn, når de velger arbeidere til den utlyste stilling.
[color=#ff00ff][/color]
Lykke til!!!!!!
[color=#9acd32][/color]
En stor lykke:klem: fra meg!
[color=#ff00ff][/color]
Jo,jeg har sagt at jeg vil ha mer jobb og vurderer å søke på denne.Det er en nystartet butikk og jeg har et annet felt i butikken enn akkurrat bestillinger.Jeg trives men hovedmotivasjon er at jeg vil ha mer timer!Har bare 65% stilling og denne er på 90. Han vet jeg er pliktoppfyllende og lærenem,det sier han selv.Jeg er en av de få unge i butikken som tar ansvar og tenker selv,derfor tror jeg at jeg har store sjanser til å få denne..Men det blir liksom så rart å skrive når han vet om meg,men kort skal den bli!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.