< Tilbake til oversikten

Har ikke matlyst

Stabukken sa for siden:

Jeg har store problemer med matlysten. Vet at jeg skal spise bare når jeg er sulten,ergo blir det bare ett til to måltider om dagen. Frokost klarer jeg ikke. Til lunsj blir det eggerøre av ett par egg med litt kremfløte og av og til noen "striper" med bacon. Om kvelden kjøtt med litt grønnsaker eller makrell med majones og 4-5 cm med purre. Dette er et eksempel. Har holdt på med dette siden mars og har gått med 4-5 kg. Vil ned minst 10 kg til. Har prøvd forskjellige lavkarbobrød men ble kvalm av dem. Drikker mye vann , kaffe og te. Når jeg leser hva andre spiser føler jeg at dette er for lite. Jeg føler ikke at jeg sulter meg. Spiser jeg for lite?:confused:

Charlott sa for siden:

Har spist kun ett måltid pr dag lenge, nå er jeg oppe i kanskje 3 måltider igjen :)
Lar kroppen styre det litt selv jeg, så lenge formen er bra gidder jeg ikke å trykke innpå mat jeg uansett ikke har lyst på.
Så, spis når du er sulten, så får du heller trykke innpå mer mat om du føler deg slapp og dårlig :)

Stabukken sa for siden:

Hei Charlott. Takk for oppmuntrende svar. Jeg er bare redd for at vektnedgangen skal stoppe opp.

sunnyen sa for siden:

har det nett likt selv. så når jeg spiser passer jeg på å hive innpå ekstra fett....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.